سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چک های محرک دوم آمریکا چه زمانی ارائه می شوند؟

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بر سرعت دریافت دومین چک محرک آمریکا تأثیر دارد. با معرفی جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب، آمریکایی ها مشتاق هستند بدانند که آیا به زودی دور دوم پرداخت مستقیم را دریافت می کنند.

چه زمانی چک های محرک دوم ارائه می شوند

بسیاری از آمریکایی ها امیدوار بودند که بسته محرک جدیدی با دور دوم بررسی محرک ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری تصویب شود. اکنون که انتخابات به پایان رسیده است و جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق رئیس جمهور منتخب و کمالا هریس، معاون رئیس جمهور منتخب نامیده شده است ، این سوال مطرح شده است که چه زمانی آمریکایی ها دومین بررسی محرک خود را دریافت می کنند؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با یادآوری وضعیت بحث بررسی محرک دوم، قول داده بود “یک بسته محرک فوق العاده بلافاصله پس از انتخابات ارائه دهد”. با این حال، او اکنون با تأکید بر اینکه انتخابات هنوز تمام نشده است، مشغول شکایت از ایالت های مختلف و درخواست بازشماری آرا از چندین ایالت است.

نانسی پلوسی، سخنگوی مجلس که عامل اصلی در مذاکرات محرک است، در انتخابات مجلس در منطقه خود در کالیفرنیا پیروز شد و در حال حاضر به دنبال یک دوره دو ساله دیگر به عنوان رئیس مجلس است. وی روز جمعه نامه ای به همکارانش فرستاد و خواستار حمایت آنها شد. او و استیون منوچین، وزیر خزانه داری تقریباً هر روز قبل از انتخابات در مورد شرایط محرک بحث می کردند اما هرگز نتوانستند به توافق برسند. پلوسی خواستار اصلاحیه ۲/۲ تریلیون دلاری قانون HEROES بود در حالی که کاخ سفید یک پیشنهاد متقابل ۱٫۸ تریلیون دلاری ارائه داد. هر دو بسته محرک شامل مرحله دوم بررسی محرک ها برای آمریکایی هاست.

پلوسی روز جمعه با بیان اینکه او می خواهد ارائه کمک مالی ویروس کرونا توسط جمهوری خواهان را از سر بگیرد، عنوان کرد:

در حالی که ما برای دولت جدید بایدن آماده می شویم، اما باید سریعاً برای لایحه جدید ویروس کرونا نیز اقدام کنیم. ما می خواهیم جمهوری خواهان به کار برگردند.

میچ مک کانل (Mitch McConnell)، رهبر اکثریت سنا به عنوان عامل اصلی در جلوگیری از تصویب چندین بسته محرک پیشنهادی، از جمله بسته هایی که پرداخت مستقیم به آمریکایی ها ارائه می دهند، دیده شده است. او اخیراً تلاش کرده تا لایحه محرک بسیار کوچکتری را نسبت به قانون اصلاح شده Pelosi در طبقه سنا ارائه دهد. در لایحه وی که توسط دموکرات ها بلوکه شد، دور دوم بررسی های محرک ۱۲۰۰ دلاری برای افراد حذف شد.

مک کانل همچنین برای دوره هفتم سنا مجدداً انتخاب شده است. وی روز چهارشنبه پس از انتخاب مجدد خود اظهار داشت که لایحه محرک اقتصادی باید قبل از پایان سال تکمیل شود و مورد توجه سنا قرار خواهد گرفت. وی افزود:

ما به یک بسته نجات دیگر نیاز داریم. جلسه سنا دوشنبه هفته آینده دوباره برگزار می شود. امیدوارم شورهای حزبی که مانع از انجام یک بسته نجات دیگر شدند، با انتخابات فروکش کنند. و من فکر می کنم که باید این کار را انجام دهیم و فکر می کنم قبل از پایان سال نیز باید این کار را انجام دهیم.

در همین حال، معاون رئیس جمهور سابق یعنی جو بایدن نیز طرح کمک های محرمانه خود را شرح داده است. وی روز شنبه پس از آنکه توسط رسانه ها به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد، گفت که مبارزه با ویروس کرونا را از اولویت های اصلی خود، از جمله بسته محرک کمکی Covid-19 قرار خواهد داد. انتظار می رود که بایدن از ۲۰ ژانویه وارد کاخ سفید شود.

Cnet توضیح داد که بایدن به عنوان بخشی از مبارزات انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری، برنامه اقدام اضطراری خود را برای نجات اقتصاد منتشر کرد که بینشی از جهت کمک های محرک وی هنگام انتخاب به عنوان رئیس جمهور ارائه می دهد. طرح وی “برخی از عناصر قانون CARES را شامل می شود، مانند پرداخت محرک برای آمریکایی های واجد شرایط و مزایای بیکاری بیشتر “.

بایدن قول داده است که به عنوان رئیس جمهور “در صورت نیاز، چک های محرک اضافی را به خانواده ها ارائه خواهد کرد.” وی همچنین قول داد که “مرخصی استعلاجی با حقوق اضطراری را به همه کسانی که به آن احتیاج دارند، ارائه شود.” این اقدام باید کارگران همه صنایع و همه بخش ها، صرف نظر از اندازه شرکت و کارگران شرکت های بزرگ، کارگران خانگی، پیمانکاران و افراد مستقل را شامل شود. ” در حالی که طرح بایدن شامل دور دوم پرداخت مستقیم محرک است، اما مشخص نمی کند که چند بار یا چه مقدار ارائه می شود، یا اینکه آیا هیچ یک از شرایط قانون CARES تغییر می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location