سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

با اتمام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، معامله‌گران و تحلیل گران ارز دیجیتال به دولت جدید چشم می دوزند!

در حالی که برخی از افراد در جامعه همچنان در مورد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوال می کنند، رسانه های اصلی و آسوشیتدپرس به طور قطعی جو بایدن را رئیس جمهور منتخب فعلی خوانده اند. اما با این وجود، معامله گران و تحلیل گران در حال حاضر به دنبال تعیین هدف دولت بایدن برای ارزهای دیجیتال هستند – و به نظر می رسد که آنها به اجماع سستی رسیده اند که رئیس جمهوری که چیزی در مورد ارز دیجیتال

Qiao Wang، رهبر شتاب دهنده امور مالی غیرمتمرکز DeFi Alliance با اشاره به اینکه ترامپ در گذشته در مورد بیت کوین و لیبرا در توئیتر منفی صحبت کرده بود، از باخت وی در این رقابت خوشحال شد. وی در این باره عنوان کرد:

این مسئله که ترامپ و مانوچین نظر خصمانه ای در مورد بیت کوین دارند، ترامپ را به عنوان یک کاندیدای بسیار بدتر تر معرفی می کند. با این حال بخش سنا قابل بحث است. می توانید استدلال کنید که دموکرات ها به احتمال زیاد تورمی ایجاد می کنند که برای بیت کوین خوب است.

در عین حال، مایک نووگراتز، یک سرمایه گذار با تأیید اینکه یک دولت دموکرات برای ارز دیجیتال خوب است، عنوان کرد که یک برنامه محرک مالی، روایت ضد تورمی بیت کوین را تقویت می کند.

همانطور که کوین تلگراف قبلاً گزارش داده است، دولت بایدن در آینده ممکن است بازارها را تقویت کند، زیرا عدم اطمینان و افزایش امیدها برای محرک های اضافی افزایش می یابد، اما به همین ترتیب این تلاش ها می تواند ارزهای دیجیتال را از طریق دلار قوی تر با مشکل مواجه کند.

همچنین گمانه زنی های گسترده ای در مورد گرایش های کریپتویی مقامات اصلی در دولت آینده وجود دارد. جیک چروینسکی (Jake Chervinsky)، مشاور عمومی Compound در این زمینه خاطرنشان کرد: هر کسی را که بایدن، رئیس جمهور منتخب معرفی کند، از نظرات شخصی این رئیس جمهور جدید مهمتر خواهد بود. وی در این زمینه عنوان کرد:

بایدن نظرات خود را در مورد ارزهای دیجیتال به طور علنی عنوان نکرده است. در حال حاضر، مسئله ارزهای دیجیتال به اندازه کافی یک مسئله بزرگ نیست که بتواند توجه وی را جلب کند.

چهار سال آینده سیاست ارز دیجیتال ایالات متحده به این بستگی دارد که چه کسی را در سمت های اصلی منصوب کند. ما با شروع این کار چیزهای بیشتیر خواهیم دانست.

بدین منظور، Politico ابتدا گزارش داد که گری گنسلر رئیس سابق CFTC و منصوب شده توسط اوباما که به دلیل اعمال مقررات وال استریت سختگیرانه در پی بحران مالی ۲۰۰۸ شهرت دارد، بخشی از تیم بایدن خواهد بود. گنسلر در گذشته درباره بیت کوین صحبت مثبتی داشته است.

رسانه های اصلی همچنین دو هفته پیش گزارش دادند که Lael Brainard ، رئیس سابق فدرال رزرو که تلاش مشترکی با MIT برای تحقیق در مورد CBDC انجام داد، مورد برگزیده برای سمت وزیر خزانه داری است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location