video thumb

ریپل، دفتر منطقه ای خود را در دبی افتتاح می کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ریپل یک دفتر مرکزی در مرکز مالی بین المللی دبی یا DIFC تأسیس کرده است. طبق این گزارشات، این شرکت پرداخت مبتنی بر بلاک چین مکان “مقررات ابتکاری” خود را انتخاب کرده است. در وب سایت DIFC آمده است که این منطقه ویژه اقتصادی به عنوان یک “قانون گذار مستقل” با یک “سیستم قضایی تائید شده” به بیش از ۲۵۰۰ شرکت در سراسر خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا خدمت ارائه می دهد.

ناوین گوپتا (Navin Gupta)، مدیرعامل ریپل نیز عنوان کرد که ریپل در حال حاضر دارای یک پایگاه مشتری قابل توجه در منطقه MENA [خاورمیانه و آفریقای شمالی] است و فرصت همکاری با مشتریان ما DIFC را به یک انتخاب طبیعی تبدیل کرده است.” “دفتر منطقه ای ما به عنوان سکوی پرشی برای معرفی راه حل های مبتنی بر بلاک چین و تعمیق روابط ما با حتی بیشتر موسسات مالی در این منطقه عمل خواهد کرد.”

براد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل و کریس لارسن (Chris Larsen)، یکی از بنیان گذاران آن در مورد انتقال دفتر مرکزی این شرکت از سانفرانسیسکو به کشوری با وضوح نظارتی بیشتر از ایالات متحده صحبت کرده اند. کوین تلگراف گزارش داد که ریپل، ژاپن و سنگاپور را به عنوان مکان بالقوه دفاتر جدید خود در نظر گرفته است.

ظاهراً DIFC به شرکت های بلاک چین مانند ریپل حداقل ۵۰ سال مالیات بر درآمد و سود شرکت ها ارائه نمی دهد. علاوه بر مرکز مالی، مرکز مالتی کالاهای دبی – بزرگ ترین منطقه آزاد در امارات متحده عربی – در ژانویه اعلام کرد که قصد دارد نوع جدیدی از کریپتو ولی را راه اندازی کند.

این حرکت ریپل در میان افزایش نوسانات توکن XRP در مقایسه با بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) در سال ۲۰۲۰ صورت می گیرد. براساس گزارش بازار QR 2020 XRP که در ۵ نوامبر منتشر شد، نوسانات XRP نسبت به سه ماهه سوم بیشتر از بیت کوین بود و اتریوم، نشان دهنده افزایش نوسانات در سه ماهه دوم و سه ماهه اول می باشد.

در پایان لازم به ذکر است که XRP در حال حاضر ۰٫۲۵ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۲٫۰۹٪ افزایش یافته است.