سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش درآمد ماینرهای بیت کوین به سطح قبل از رویداد هاوینگ

بر اساس گزارش های منتشر شده و از آنجایی که قیمت بیت کوین

بدین ترتیب، درآمد ماینرهای بیت کوین در تاریخ ۴ نوامبر به ۲۰٫۸ میلیون دلار رسید. طبق گزارش Blockchain.com، بالاترین امتیاز از سپتامبر ۲۰۱۹ ثبت شده است، زمانی که پاداش بلاک ماینرها دو برابر بیشتر از اکنون بود.

درآمد ماینرهای بیت کوین به دلار. منبع: Blockchain.com

این افزایش در سطح درآمد ماینرهای بیت کوین از دو برابر شدن قیمت بیت کوین از زمان رویداد نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در ماه مه ناشی می شود. در تاریخ ۴ نوامبر، قیمت بیت کوین به بالاترین قیمت سال ۲۰۲۰ خود یعنی ۱۵۹۵۰ دلار رسید و بیش از ۲۰ درصد در هفت روز گذشته جهش کرد.

این جهش همچنین به دلیل افزایش همزمان کارمزد تراکنش های بیت کوین است. همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، کارمزد تراکنش های بیت کوین در اواخر ماه اکتبر تقریباً ۲۰۰٪ افزایش یافته است. به همین ترتیب، درصد درآمد ماینرهای بیت کوین از کارمزدها به طور قابل توجهی افزایش یافته است که ۴٫۱۵ میلیون دلار یا تقریباً ۲۰٪ از کل درآمد ماینرها را تشکیل می دهد.

گفتنی است که در میان این رشد پارابولیک درآمد، برخی ماینرها احتمالاً در این مرحله شروع به نقد کردن دارایی های خود می کنند.

به گفته تحلیلگران CryptoQuant، برخی از ماینرها ممکن است مجبور به فروش بیت کوین شوند زیرا شاخص موقعیت ماینرها در حال حاضر در حدود ۴ است. مقادیر بالاتر از ۲ نشان می دهد که بیشتر ماینرها در حال فروش دارایی های خود هستند.

کل خروجی استخر استخراج. منبع: CryptoQuant

علاوه بر این، با عبور از قیمت بیش از ۱۵۰۰۰ دلار، تراکنش های ماینرها به صرافی ها نیز افزایش چشمگیری دارد. با این حال، مقدار آن در مقایسه با سطح جریان خروجی قبل از رویداد نصف شدن پاداش استخراج، هنوز هم نسبتاً کم است.

کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل CryptoQuant در مورد این جهش در میزان خروجی اظهار داشت که در حالی که ماینرها با احتیاط عمل می کنند، هنوز هم احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت بیت کوین بالاتر برود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location