video thumb

نیوجرسی با لایحه مجوز ارز دیجیتال، راه ایالت همسایه خود را دنبال می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مجلس سنا در نیوجرسی قرار است لایحه جدیدی را پیشنهاد کند که ایجاد یک چارچوب جدید برای دریافت مجوز اجباری برای همه شرکت های ارز دیجیتال را که در این ایالت فعالیت می کنند، پیشنهاد می کند.

لایحه جدید سنا یا “قانون دارایی دیجیتال و فناوری بلاک چین” که در تاریخ ۵ نوامبر ارائه شده است، توسط سناتور حزب دموکرات در ۳۵th Legislative District نیوجرسی یعنی نلی پو (Nellie Pou) مورد حمایت قرار گرفته است.

S3132 اکنون منتظر معرفی به کمیته تجارت سنا می باشد. لایحه سنا پس از معرفی همان قانون (به مجمع عمومی نیوجرسی در اوایل سال جاری و ارجاع بعدی آن به کمیته اعتبارات مجلس) ارائه می شود.

گفتنی است؛ در این لایحه پیشنهاد شده است که کلیه مشاغل دارایی دیجیتال باید از قبل مجوز داشته باشند یا حداقل از قبل درخواست مجوز را ثبت کرده باشند تا به طور قانونی بتوانند فعالیت های تجاری را انجام دهند.

متناوباً، اگر مشارکت کنندگان در تجارت قبلاً دارای مجوز در ایالت دیگری باشند که نیوجرسی با آن توافق متقابل دارد، فعالیت های دارایی دیجیتال ممکن است در نیوجرسی نیز قانونی تلقی شود.

مجوز نیوجرسی برای شرکت های ارز دیجیتال، فعالیت هایی را شامل می شود که شامل صدور دارایی های دیجیتال، ارائه خدمات صرافی دارایی های دیجیتال، قرض دهی و وام دهی دارایی های دیجیتال و ذخیره، نگهداری از دارایی های دیجیتال به نمایندگی از دیگران است. این شرط اخذ مجوز، واحدهایی را که قبلاً متولیان قانون گذاری شده در ایالات متحده هستند، از جمله بانک ها، تراست ها و کارگزاران را شامل نمی شود.

هر شخص یا نهادی که فعالیت های خود را بدون مجوز یا درخواست مجوز انجام دهد، مجازاتش روزانه ۵۰۰ دلار خواهد بود.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، ایالت نیویورک همسایه نیوجرسی به دلیل بحث برانگیز و دقیق چارچوب صدور مجوز در سطح ایالت برای کسب و کارهای ارز دیجیتال مشهور است. مجوز نیویورک که به BitLicense معروف است، امسال قرار است برای اولین بار در تقریباً بعد از پنج سال به روز شود.