video thumb

هلند، اولین پلتفرم ارز دیجیتال را از زمان اعمال AMLD5 به ثبت رساند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که سرمایه گذاران روزمره در هلند به لطف ثبت یک شرکت جدید، اکنون می توانند بر روی ارز دیجیتال

این شرکت در اطلاعیه ای در وبلاگ خود عنوان کرد: “BLOX اولین شرکت ارز دیجیتال متمرکز بر مصرف کننده است که رجیستری بانک مرکزی هلند را شامل خواهد شد.” “این ثبت نام در هلند برای هر شرکتی که به کاربرانش امکان خرید، فروش، تجارت و نگهداری ارزهای دیجیتال را می دهد، اجباری است.”

ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال AMDAX BV که در هلند مستقر می باشد، در ماه اکتبر به عنوان اولین شرکت در نوع خود در این منطقه تازه قانون گذاری شده خبرساز شد. AMDAX. در بیانیه ماه اکتبر AMDAX در Finextra آمده است: “AMDAX از کسب و کارها و همچنین سرمایه گذاران خصوصی با ارائه معاملات ارزهای دیجیتال، یک ذخیره امن و کاستدی تضمین شده، پشتیبانی می کند.

در پست وبلاگ این شرکت توضیح داده شده است: “BLOX به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا بر روی ارز دیجیتال مورد علاقه خود تنها با صرف ۱ یورو سرمایه گذاری کنند.” “بنابراین تأیید بانک مرکزی هلند به این معنی است که ارزهای دیجیتال به طور گسترده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.”

گفتنی است که بر خلاف سه نهاد اخیراً تأیید شده، صرافی مشتقات دارایی های دیجیتال Deribit در ژانویه ۲۰۲۰ برای جلوگیری از انجام مقررات جدید از هلند نقل مکان کرد.