video thumb

ارسال ۱٫۴ میلیون دلار اتر توسط ویتالیک بوترین برای آماده‌سازی استکینگ اتریوم ۲٫۰

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیان گذار اتریوم اولین اتر خود را برای سهام گذاری بر روی نسخه بعدی این شبکه بلاک چین

همانطور که توسط TrustedNodes گزارش شده است، آدرس “VB2” بوترین ۱۰۰ تراکنش و در هر تراکنش ۳۲ اتر ارسال کرده است که مجموعاً ۳۲۰۰ واحد از این ارز دیجیتال را در بر می گیرد، ارزش این میزان اتریوم در زمان نگارش این مطلب حدود ۱٫۴ میلیون دلار است.

این تراکنش ها به قرارداد سپرده گذاری اتریوم ۲٫۰ ارسال شده است که روز چهارشنبه به عنوان وسیله ای برای شرکت کنندگان شبکه به منظور انتقال وجوه از بلاک چین اثبات کار فعلی به بلاک چین اثبات سهام راه اندازی شد.

از آن زمان به بعد، شرکت کنندگان اتریوم عمومی توانسته اند حداقل ۳۲ اتریم را که برای سهام گذاری بر روی اتریوم ۲٫۰ مورد نیاز است را واریز کنند.

این قرارداد سپرده اکنون ۳۸،۶۹۳ اتر دارد که ارزش آن ۱۷ میلیون دلار است.

استیکینگ راهی است برای پشتیبانی از شبکه بلاک چین اثبات سهام و مشارکت در شبکه و افزایش امنیت و کارایی آن. شما در ازای استیک کردن، به خاطر خدمتی که به شبکه ارائه می‌دهید پاداش می‌گیرید. شبکه های ثبات سهام مانند شبکه اتریوم و بیت کوین موجود به استخراج متکی نیستند.

گفتنی است که انتظار می رود اتریوم ۲٫۰ به زودی و احتمالاً در اوایل ماه دسامبر راه اندازی شود.

همچنین لازم به ذکر است که راه اندازی “Genesis” به ۱۶۳۸۴ اعتبارسنج نیاز دارد تا بودجه ای معادل ۵۲۴۲۸۸ اتر را در این قرارداد واریز کنند. در آن مرحله، Beacon chain، هسته اتریوم ۲٫۰ فعال خواهد شد.