video thumb

سناتور استرالیایی می گوید، بلاک‌ چین می‌تواند انطباق مالی را آسان‌تر کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، یک سناتور لیبرال استرالیایی می گوید: “آینده فناوری در دست بلاک چین

به گفته براگ، فناوری بلاک چین می تواند به ابزاری مفید در کاهش عوارض مرتبط با رعایت مقررات مالی و شفافیت تبدیل شود. ZDNet گزارش داد که این سناتور در یک پنل آنلاین از کنفرانس Future of Financial Services 2020 عنوان کرد: “آینده فناوری در دست بلاک چین است.”

براگ عنوان کرد که تراکنش های برون مرزی فوری با استفاده از بلاک چین “ممکن است راه حل فوری دولت برای انجام تراکنش های بین المللی به صورت آنی باشد.”

این سناتور اظهار داشت که فناوری بلاک چین می تواند مشکلات عمده مرتبط با مناطق زمانی، تنظیم و تقلب را حل کند. وی در این باره عنوان کرد:

“این فناوری، مشکل منطقه زمانی ما را از بین خواهد برد، چرا که این مورد در دراز مدت برای استرالیا مشکل ساز شده است. فناوری بلاک چین می تواند روندهای نظارتی را ساده کند، تقلب را کاهش دهد و هزینه های مربوط به انطباق و مدیریت مقررات را کاهش دهد. “

در طی این کنفرانس، براگ همچنین بر اهمیت گسترش رقابت جهانی استرالیا در بخش مالی به ویژه در مورد سنگاپور، تأکید کرد. براگ از سال ۲۰۱۹ به عنوان سناتور نیو ساوت ولز خدمت کرده است و در استرالیا به عنوان یکی از مقامات مهم بلاک چین ظاهر می شود.

همچنین گفتنی است که در سپتامبر ۲۰۲۰، براگ به گزارشی توسط کمیته انتخابی سنای دولت استرالیا که پیش بینی می کند تمام شرکت های فین تک ظرف ۱۰ سال آینده از فناوری بلاک چین استفاده می کنند، کمک کرد.