سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

توقف فعالیت های بایننس در اوگاندا

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال

در تاریخ ۳ نوامبر، بایننس رسماً از آغاز برنامه Binance Africa Affiliate Program که هدف آن ارتقا بایننس در سراسر قاره است، خبر داد. طبق گفته این صرافی، این برنامه جدید برای اینفلوئنسرها، علاقه مندان به ارز دیجیتال و تولیدکنندگان محتوا در سراسر نیجریه، غنا، کنیا، آفریقای جنوبی و اوگاندا آزاد است.

سخنگوی بایننس در این زمینه به کوین تلگراف گفت که خدمات بایننس در آفریقا شامل یک آن-رمپ فیات برای کاربران نیجریه، آفریقای جنوبی و اوگانداست. این صرافی همچنین سرویس های همتا به همتا را برای کاربران از کنیا فراهم می کند.

این اقدام در پی اعلامیه بایننس در تاریخ ۲۷ اکتبر مبنی بر تعطیلی شرکت تابعه خود در اوگاندا صورت گرفت. انتظار می رود Binance Uganda از ۲۸ نوامبر سال ۲۰۲۰ به طور کامل در این کشور متوقف شود، در حالی که بسته شدن خدمات تجاری در این کشور برای ۱۱ نوامبر برنامه ریزی شده است. در این اطلاعیه، صرافی ها خدمات سپرده گذاری و ثبت نام های جدید را در تاریخ ۲۸ اکتبر متوقف کرده اند.

Binance Uganda یک پلتفرم فیات به کریپتو بود که توسط بایننس در ژوئن سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. این پلتفرم به کاربران در اوگاندا امکان دسترسی به ارز دیجیتال را با استفاده از شیلینگ اوگاندا یا UGX می دهد و پذیرش ارز دیجیتال را در آفریقا گسترش می دهد. نماینده این صرافی خاطرنشان کرد، علی رغم تعلیق این پلتفرم، کاربران محلی همچنان می توانند UGX را از طریق پلتفرم اصلی بایننس سپرده گذاری کنند.

در سپتامبر ۲۰۲۰، بایننس توکن بومی بایننس کوین (BNB) را از Binance Uganda حذف کرد. مدیران اجرایی سپس توضیح دادند که جفت ارز معاملاتب BNB / UGX استانداردهای معاملاتی این صرافی را برآورده نمی کند.

Binance Uganda دومین شرکت زیرمجموعه این صرافی محلی است که طی ۳۰ روز گذشته تعطیل شده است. در تاریخ ۱۹ اکتبر نیز بایننس خاتمه فعالیت های Binance Jersey را اعلام کرد. این صرافی دلایل توقف عملیات در جرسی را مشخص نکرد، در عوض عنوان کرد که Binance.com “همچنان از طریق کانال های بانکی سازگار به شهروندان جرسی خدمات ارائه می دهد.”

طبق گفته نماینده بایننس، این دو اقدام به هم دیگر ربطی ندارند، زیرا “Binance Jersey و Binance Uganda دو نهاد مستقل از هم هستند.” این نماینده یادآور شد که این صرافی به منظور ارائه محصولات و خدمات بومی تر برای کاربران محلی، در سطح جهان گسترش خواهد یافت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location