سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

یک تحلیلگر: بعید است که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مسیر بیت کوین را تغییر دهد

بر اساس گزارش های منتشر شده، جورج مک دوناو (George McDonaugh)، تحلیلگر ارز دیجیتال عنوان می کند که بعید است انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده روند افزایشی قیمت بیت کوین را تغییر دهد.

او برای نشان دادن نظر خود از چند عامل اساسی و فنی استفاده می کند. به عنوان مثال، مک دوناو استدلال می کند که افزایش اخیر قیمت بیت کوین (BTC) در واقع بخشی از یک افزایش پایدار از زمان اعمال محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ در ماه مارس است.

مک دوناو عنوان کرد: “از آن زمان ما چیزی به جز سیگنال های صعودی پشت سر هم چیز دیگری مشاهده نکردیم.”

آمریکا منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ۳ نوامبر است. نظرسنجی های پیش از انتخابات، از جمله پیش بینی های مبتنی بر ارز دیجیتال، تقریباً نشان از پیروزی بایدن دارد.

کارشناسان، سناریوهای مختلفی را درباره تأثیر احتمالی نتیجه انتخابات بر بیت کوین پیش بینی کرده اند، اما به نظر می رسد همه بر این اتفاق نظر که مهم نیست که چه کسی برنده شود، چرا کهبیت کوین نیز برنده خواهد شد. این به این دلیل است که رئیس جمهور بعدی احتمالاً به ارائه هزینه های محرک ادامه خواهد داد – اقتصاد تورمی همیشه سرمایه گذاران را به سمت دارایی های امن مانند بیت کوین سوق می دهد.

در روز انتخابات، قیمت بیت کوین از حدود ۱۳،۴۰۰ دلار به بیش از ۱۴،۰۰۰ دلار افزایش یافت. طبق اطلاعات بازار بیت کوین این کوین حدود ۱٫۸٪ کاهش یافت و به ۱۳،۷۴۳ دلار رسید، اما حرکت صعودی خود را حفظ کرد.

مک دوناو که یکی از بنیان گذاران و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری Crypto-asset KR1 plc نیز می باشد ، به این واقعیت اشاره کرد که بیت کوین بیش از هر زمان دیگری بالای ۱۰ هزار دلار باقی مانده است – این مسئله نشان از قدرت خرید بزرگ در بازار دارد.

وی پیش بینی کرد که بیت کوین تا اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه به بالاترین رقم خود یعنی ۲۰،۰۰۰ دلار برسد، اما هشدار داد که این امر با افزایش نوسانات همراه خواهد بود.

مک دوناو اظهار داشت که”ما در حال حاضر شاهد یک چرخه معاملاتی ۶۰ روزه” درست “هستیم ، این بدان معناست که ما زمان بسیار بیشتری از” بالا رفتن “طبیعی را صرف کرده ایم و زمان زیادی برای” پایین آمدن “در چرخه باقی نمانده است، مک دوناو توضیح داد:

ما از زمان شکل گیری آخرین چرخه ۶۰ روزه در حال حاضر در روز ۵۹ ام قرار داریم. اگر بازار از طیف وسیعی از چرخه های پشت سر هم عبور کند، این همان چیزی است که روند صعودی را تشکیل می دهد. قیمت پایدار بیت کوین در اواخر این چرخه نشان دهنده قدرت بیشتری است که در آینده ای نزدیک وارد این بازار می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location