video thumb

COVID-19 بیشتر سازمان‌های غیرانتفاعی را به پذیرش ارز دیجیتال تحریک کرده است

طی سه سال گذشته، تعداد فزاینده ای از سازمان های غیرانتفاعی شروع به پذیرش کمک های مبتنی بر ارز دیجیتال

اقدامات پیشگیری از بیماری همه گیر کووید ۱۹ در مارس ۲۰۲۰ افزایش یافت و در نتیجه باعث توقف کسب و کارها و آشفتگی اقتصادی برای بسیاری از مردم شد. به محض شیوع ویروس کرونا، کسب و کارها و سازمان های غیرانتفاعی به طور یکسان با کاهش درآمد قابل توجهی روبرو شدند. ویلسون در مصاحبه ای با کوین تلگراف گفت:

“جالب توجه است که در حدود شش ماه گذشته، کووید ۱۹ در واقع یک کاتالیزور عمده برای سازمان های غیرانتفاعی ای بوده است که ارز دیجیتال را مورد پذیرش قرار می دهند زیرا بسیاری از آنها به دنبال روش های مختلف برای جبران درآمد از دست رفته خود هستند.”

گرچه پذیرش ارز دیجیتال به واسطه کووید ۱۹ تقویت شده است، اما تعدادی از سازمان های غیرانتفاعی در ابتدا در میان بازار گاوی ارزهای دیجیتال، پذیرش دارایی های بلاک چین را آغاز کرده اند. ویلسون عنوان کرد: بسیاری از مردم اساساً به دنبال راه هایی برای جبران مالیات بر سود سرمایه خود بودند، به ویژه در ایالات متحده. وی در ادامه اظهار داشت:

“یکی از این راه ها در واقع اهداء ارزدیجیتال به امور خیریه بود، با این تفاوت که من متوجه شدم افرادی می خواهند به سازمان های غیرانتفاعی کمک مالی کنند، اما بیشتر آنها [سازمان های غیرانتفاعی] هیچ راه حلی برای پذیرش ارز دیجیتال ندارند.”

برای حل این مشکل، ویلسون و دوستش پت دافی (Pat Duffy) قدرت و منابع خود را برای ساخت یک شرکت به کار گرفتند. ویلسون در این باره توضیح داد: “ما واقعاً تا سال گذشته [۲۰۱۹] این شرکت را راه اندازی نکرده بودیم، در واقع آن زمان، زمانی بود که آن را به صورت عمومی راه اندازی کردیم و در حال حاضر با حدود ۱۰۰ سازمان غیرانتفاعی مختلف کار می کنیم.”

ویلسون عنوان کرد: کمک های مالی ارز دیجیتال به عنوان دریچه ای به روی بازار جداگانه و دست نخورده حامیان بالقوه عمل می کند. وی توضیح داد که: “بیشتر سازمان های غیرانتفاعی تمایل به اهداکنندگان مسن تر دارند و آنها به دنبال راه هایی برای ارتباط با اهداکنندگان جوان تر و ایجاد روابط طولانی تر با آنها هستند و ارزدیجیتال یکی از این راه ها بوده است.”

ویلسون همچنین اظهار داشت که این شرکت اقداماتی بیش از ارائه روش پرداخت جدید برای حامیان شرکت خود را انجام می دهد. وی در ادامه عنوان کرد:

“یک نکته جالب در مورد کمک های مالی ارز دیجیتال این بوده است که بیشتر اهدا کنندگان جدید بودند، بنابراین هیچ یک از دیگر راه های موجود برای اهدای کمک های مالی آنها از بین نمی رود. این یک جریان درآمد کاملاً جدید برای آنها است.”

تعدادی از راه حل های پرداخت در فضای ارز دیجیتال وجود دارد که برخی از آنها دارایی های دیجیتال را به پول ملی از پیش تعیین شده توسط گیرنده در زمان پرداخت تبدیل می کنند. هنگامی که یک شرکت با The Giving Block ادغام می شود، آنها می توانند انتخاب کنند که آیا می خواهند کمک خود را به صورت ارز دیجیتال نگه دارند یا آن را به یک ارز فیات سنتی تبدیل کنند. به گفته ویلسون، “۹۰٪ مشتریان ما تبدیل اتوماتیک را انتخاب می کنند زیرا هنوز تا حدودی نسبت به نوسان نگران هستند.”