سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هک های مربوط به بلاک چین در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که میزان ارزهای دیجیتال

طبق Atlas VPN، سال ۲۰۱۹ یک رکوردشکنی برای هکرهای بلاک چین بود که در نیمه اول سال ۹۴ حمله موفق را انجام دادند، در حالی که در نمیه اول سال ۲۰۲۰ تعداد حملات ۳۱ مورد بود.

طبق این گزارش، سال ۲۰۱۹ به طور کلی ۱۳۳ حمله موفق به شبکه های بلاک چین صورت گرفته است.

با استفاده از داده های تاریخی، تحلیلگران Atlas VPN عنوان کردند که هک های بلاک چین همچنان رو به کاهش هستند، آنها عنوان کردند:

“از آنجا که سال ۲۰۲۰ به پایان نرسیده است، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که نقض بیشتر در رابطه با بلاک چین قبل از پایان سال رخ دهد. با این وجود، بر اساس داده های تاریخی، به نظر می رسد که ۲۰۲۰ به بالاترین رکورد سال گذشته نخواهد رسید و میزان هک های بلاک چین همچنان رو به کاهش هستند. “

بر اساس این گزارش، از سال ۲۰۰۹ هکرها ۱۳٫۶ میلیارد دلار را از طریق ۳۳۰ هک مربوط به بلاک چین به سرقت برده اند. Atlas VPN دریافت که حملاتی که برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر EOS یا DApp ها را هدف قرار می دهند از نظر تعداد نقض ها بیشترین موفقیت را دارند. در این گزارش آمده است که EOS DApps توسط صرافی های ارز دیجیتال، کیف پول های بلاک چین و برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین اتریوم دنبال می شود.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، کل حجم کلاهبرداری و سرقت مربوط به ارزهای دیجیتال ۴٫۴ میلیارد دلار ضرر در سال ۲۰۱۹ به همراه داشت. در مقایسه، گزارش شده است که هکرها حدود ۱٫۷ میلیارد دلار از طریق سرقت و کلاهبرداری ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۸ به سرقت برده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location