سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

در حالی که بیت کوین رونق می گیرد، ارزش دیفای کاهش می‌یابد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که در حالی که ارزش بیت کوین

یک از بنیان گذاران جمع کننده داده های ارز دیجیتال Markets Science با نام کاربری توئیتری Bitdealer، یک نمودار به اشتراک گذاشته است که نشان دهنده همبستگی منفی بین ۱۱ توکن دیفای برتر و بیت کوین  طی ۴۵ روز گذشته و تا ۱ نوامبر است.

همچنین هفت مورد از ۱۳ توکن دیفای با وجود اتریوم که بخش اعظم اکوسیستم دیفای را تأمین می کند، همبستگی منفی با اتریوم (ETH) دارند.

بسیاری از توکن های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال کاهش بوده اند در حالی که این هفته قیمت بیت کوین (BTC) افزایش یافته است و در نتیجه تحلیلگران ارتباط منفی طولانی تری بین توکن های دیفای و بیت کوین را شناسایی کرده اند.

همبستگی ۴۵ روزه بین عملکرد قیمت بیت کوین و ۱۳ توکن برتر دیفای: Bitdealer

گفتنی است که DEFI Composite Index بایننس از ۱۱۰۰ دلار در ابتدای سپتامبر به کمتر از ۴۰۰ دلار از زمان نگارش این مطلب رسیده است.

DeFi Pulse Index (DPI) توکن ست نیز از زمان راه اندازی در اواسط سپتامبر که ۱۳۰ دلار  بود، بیش از نیمی از ارزش خود را کاهش داده است. توکن های DPI آخرین بار فقط با قیمت ۶۱٫۵۵ دلار معامله شدند.

در عین حال، قیمت بیت کوین در ماه گذشته بیش از یک سوم افزایش یافته است، پس از اعلام غول پرداخت های جهانی PayPal برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال قیمت این ارز دیجیتال در پایان ماه اکتبر به ۱۴۰۰۰ دلار افزایش یافت.

تایلر رینولدز (Tyler Reynolds)، مهندس پرداخت گوگل معتقد است که اقدام صعودی در بازارهای بیت کوین سرمایه را از دیفای دور می کند و خاطرنشان می کند که “بازیکنان اصلی دیفای” از جمله Three Arrows Capital و Qiao Wang اخیراً به بیت کوین روی آورده اند. رینولدز تخمین می زند که بالغ بر ۵۰ میلیون دلار از بازار دیفای خارج شده باشد.

به نظر می رسد فعالیت تجاری در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) نیز معکوس شده است و حجم ماهانه صرافی های غیرمتمرکز از نزدیک به ۲۶٫۳ میلیارد دلار در سپتامبر به تقریبا ۱۹٫۴ میلیارد دلار در ماه گذشته کاهش یافته است.

فقط تعداد معدودی از صرافی های غیرمتمرکز سهم قابل توجهی از حجم این بخش را در اختیار دارند، به عنوان مثال Uniswap و Curve حدود ۷۵ درصد از حجم معاملات غیرمتمرکز در ماه سپتامبر را در اختیار داشتند. گفتنی است که حجم Uniswap در سه ماه گذشته معادل  ۴۵ درصد از کل حجم صرافی های غیرمتمرکز از نوامبر ۲۰۱۹ می باشد.

حجم ماهانه صرافی های غیرمتمرکز: Dune Analytics

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location