سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شهر وتزیکون سوئیس برنامه حمایتی ویروس کرونا با پشتوانه تزوس را آغاز می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شهر وتزیکون از فناوری بلاک چین

این کمک اولیه به مبلغ ۲۵۰۰۰۰ فرانک سوئیس (۲۸۰،۰۰۰ دلار) است که برای ویروس کرونا در نظر گرفته شده و با اعتبار شهرداری تأمین می شود و تقریباً بین ۲۵۰۰۰ نفر از ساکنان وتزیکون در قالب یک کوپن به ارزش ۱۰ فرانک سوئیس توزیع می شود.

ساکنان می توانند از طریق یک برنامه تلفن هوشمند به نام ecoo به این کمک ها دسترسی پیدا کنند.

طبق وب سایت آنها، ecoo برای کمک به دولت ها و برگزارکنندگان رویدادها طراحی شده و بودجه اختصاص یافته را به صورت سکه ها و امتیازها توزیع می کند. این برنامه از طریق همکاری با شرکت های سوئیسی Papers AG و چندین شرکت تابعه از Farner Consulting AG بر روی بلاک چین تزوس ساخته شده است.

افراد می توانند کوپن های خود را به “WetziKoins” تبدیل کنند که بعداً می توانند برای خرید در شرکت های محلی استفاده کنند و صاحبان کسب و کارهای محلی نیز می توانند از طریق این برنامه، این ارز را به فرانک سوئیس تبدیل کنند.

روئدی روفناخت (Ruedi Rüfenacht)، شهردار وتزیکون در مورد این برنامه عنوان کرد: “در شرایط فعلی ضروری است که ما به نفع اقتصاد محلی به صورت پایدار عمل کنیم. با استفاده از ecoo ، ما یک راه حل مناسب برای انگیزه دادن به مردم وتزیکون برای خرید در فروشگاه های محلی به جای خرید آنلاین یا عمده فروشی های خارج از شهر خود پیدا کرده ایم. “

در پایان لازم به ذکر است که وتزیکون تنها دولتی نیست که استفاده از فناوری بلاک چین را به عنوان پاسخی به ویروس کرونا تحقیق کرده است. تیموتی لین (Timothy Lane)، مدیر اجرایی بانک مرکزی کانادا پیش از این از دولت های مرکزی خواسته بود تا در تلاش برای تشویق پرداخت های دیجیتالی برون مرزی، برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) آماده شوند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location