video thumb

چارلز هوسکینسون: انتخابات آینده می‌تواند بر روی بلاک چین کاردانو برگزار شود

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مقیاس پذیری سیستم های رای گیری الکترونیکی غیرمتمرکز یک کار پیچیده است. چارلز هوسکینسون در مصاحبه ای با کوین تلگراف عنوان کرد که یک راه حل مبتنی بر کاردانو ممکن است رأی گیری بلاک چین

هوسکینسون اذعان داشت که راه انتخابات مبتنی بر کاردانو تدریجی خواهد بود و به آزمایش های زیادی نیاز دارد. وی اظهار داشت که این امر می تواند با استفاده از اشخاص ثالثی که از این شبکه برای انتخابات مقدماتی خود، قبل از ورود به انتخابات شهرداری ها و انتخابات ایالتی استفاده می کنند، شروع شود. او تصور کرد که این شبکه می تواند در انتخابات ملی برای کشورهایی که با سیستم های قدیمی مبارزه می کنند مورد استفاده قرار گیرد:

“من فکر می کنم طی سه تا پنج سال مامی توانیم آزمایش های خود راکامل کرده و بتوانیم این طرح را به دولت اتیوپی یا دولت جورجیا بفروشیم. چرا که آنها در جستجوی سیستم های جدید رای گیری هستند زیرا آنها با سرشماری و ثبت نام و انتخابات تازه و آزاد بسیار مشکل دارند.”

وی همچنین اشاره کرد که IOHK، یک تیم کامل مستقر در لنکستر انگلیس دارد که به طور منظم تحقیقات مربوط به رای گیری الکترونیکی را منتشر می کند. با این حال، هوسکینسون اعتراف کرد که مقیاس پذیری یک سیستم رأی گیری مبتنی بر بلاک چین مشکل است.

در عین حال، Project Catalyst به کارآفرینان کاردانو اجازه داده است تا پروژه هایی را برای تأمین بودجه به جامعه ارائه دهند. Catalyst مسیری را برای نوع نظارت روی زنجیره ای تعیین می کند که انتظار می رود با ورود کاردانو به Voltaire era خود اجرا شود.