سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تقریباً ۲۴٪ از اتر موجود در صرافی ها نگهداری می شود

گزارش های منتشرشده حاکی از آن است که فقط ۸٫۱ درصد از بیت کوین های موجود در صرافی ها نگهداری می شوند، این در حالی است که تقریباً یک چهارم عرضه در صرافی ها قرار دارد.

طبق پلتفرم تجزیه و تحلیل ViewBase، تقریباً یک چهارم از عرضه اتریوم (ETH) در صرافی های ارز دیجیتال نگهداری می شود. این وب سایت نشان می دهد که ۲۶،۷۶۸،۲۶۰ اتریوم در صرافی ها نگهداری مس شود که معادل ۲۳٫۶٪ از عرضه اتریوم بوده و ارزش آن ۱۰٫۳ میلیارد دلار می باشد. تقریباً ۲۶ میلیون از این توکن ها توسط ۱۰ صرافی متمرکز نگهداری می شوند، به طوری که ۸،۵۲۱،۸۰۷ اتریوم فقط در اتریوم

اتر از نظر درصد توکن های نگهداری شده در صرافی ها از بیت کوین (BTC) فرسنگ ها جلوتر است. تنها ۸٫۱٪ از عرضه موجود بیت کوین در صرافی ها نگه داشته می شود.

در اوایل این ماه، ویلی وو (Willy Woo)، آمارگر ارز دیجیتال عنوان کرد که وی معتقد است وقتی تعداد کوین های نگهداری شده در صرافی کاهش می یابد، ” نشانه این است که خریداران جدید وارد بازار می شوند تا کوین ها را از بازار خارج کنند و آنها را به ذخیره سرد منتقل کنند.” به همین ترتیب، طبق گفته وو، سهم نسبتاً پایین بیت کوین در صرافی ها نشانه یک روند “صعودی کلان” است.

طبق گفته Glassnode تجمع داده های ارز دیجیتال، تعداد بیت کوین های نگهداری شده در صرافی ها تقریباً در کل سال به طور قابل توجهی کاهش یافته است و از بالاترین رقم ۲٫۹۷ میلیون بیت کوین در ماه فوریه، روز گذشته به زیر ۲٫۶ میلیون رسیده است.

Glassnode همچنین سیگنال های صعودی برای بیت کوین نشان می دهد، چرا که تعداد آدرس های روزانه جدید بیت کوین به تقریباً ۴۸۰،۰۰۰ عدد رسیده است – شش برابر آدرس اتر ، که روزانه کمتر از ۸۰،۰۰۰ آدرس جدید ایجاد می کند.

همچنین لازم به ذکر است که میانگین متحرک هفت روزه حجم جریان خالص به صرافی ها برای بیت کوین و اتر از اوایل ماه آگوست منفی بوده است. حجم جریان خالص برابر است با تعداد کوین های ارسال شده به صرافی منهای مقدار حذف شده. دلیل اینکه چرا درصد بالایی از کوین های موجود اتر را در مقایسه با سایر کوین ها در صرافی ها نگهداری می کند، این است که در چند ماه گذشته احساس کلی نسبت به این ارز دیجیتال صعودی بوده است.

آمار Glassnode در زمینه کوین های نگهداری شده در صرفی ها با ViewBase یکسان نیست. براساس Glassnode، کمتر از ۱۶٫۶ میلیون اتر (۱۴٫۷٪) و تقریبا ۲٫۶ میلیون بیت کوین (۱۴درصد) در صرافی ها وجود دارد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location