سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۷۳ درصد از بلاک‌های بیت کوین کش با استفاده از BCHN استخراج شده‌اند!

گزارش های منتشر شده حکی از آن است که تا به روزرسانی بیت کوین کش

بر اساس این گزارش ها، طرفداران بیت کوین کش بی صبرانه منتظر نسخه بعدی بیت کوین کش هستند که تقریباً سه هفته دیگر وارد بازار می شود. News.Bitcoin.com در تاریخ ۱ سپتامبر گزارش داد که به دلیل پیشنهاد بحث برانگیز تأمین بودجه زیرساخت به پایگاه کد Bitcoin ABC، این​​شبکه ممکن است تقسیم شود.

۲۳ روز بعد این پایگاه خبری توضیح داد که حدود ۶۱ درصد از بلاک های استخراج شده BCHN بودند.

در حال حاضر، طبق آماری که از وب سایت Coin Dance به دست آمده است، ۷۳ درصد یا ۷۳۱ بلاک از ۱۰۰۰ بلاک با استفاده از BCHN استخراج شده است. اکثریت ماینرهای بزرگ پس از یافتن یک بلاک بیت کوین کش در پارامترهای پیام کوین بیس خود BCHN را علامت می دهند.

تا کنون چندین اعلامیه از جانب صرافی دراین زمینه منتشر شده است. به عنوان مثال، صرافی محبوب کره ای Bithumb در تاریخ ۲۳ اکتبر برنامه های احتمالی خود رارا برای این فورک منتشر کرد.

با توجه به این بیانیه، اگر “ایردراپ” و یک “زنجیره جدید” وجود داشته باشد، “Bithumb پس از تأمین ثبات از آن پشتیبانی می کند.”

علاوه بر این، پلتفرم معاملاتی Poloniex بازار قراردادهای آتی بیت کوین را برای فورک پیش رو تشریح کرده است.

Poloniex دارای دو بازار در برابر USDT است که عبارتند از بازار BCHA برای ABC و بازار BCHN / USDT برای BCHN. بازارهای Poloniex برای BCHN حدود ۲۹۸ دلار برای هر کوین قیمت دارد در حالی که آخرین معاملات BCHA حدود ۴۵ دلار بود.

در دو بازار قراردادهای آتی این فورک در Coinex و Coinflex، آمار نسبتاً یکسان است. قراردادهای آتی Bitcoin ABC با قیمت ۳۲ دلار در Coinflex و مبادلات ABC  بر روی صرافی Coinex با قیمت ۳۳ دلار معامله می شوند.

به طرفداران بیت کوین باید یادآوری شود که همه صرافی ها از این زنجیره جدید پشتیبانی نمی کنند. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۸، برخی از افرادی که در صرافی ها سرمایه باقی مانده اند، بیت کوین اس وی (BSV) خود را دریافت نکرده اند یا مجبور شده اند یک مدت زمان طولانی منتظر بمانند.

ایده خوبی است که مطمئن شوید این صرافی از فورک آتی بیت کوین کش (BCH) پشتیبانی می کند و اگر این پلتفرم معاملاتی این کار را نکند، مشتریان باید به یک راه حل غیر عادی روی آورده و یا به صرافی دیگری بروند که از یک تقسیم حمایت کند.

کاربرانی که به صورت غیر متعارف به کلیدهای خصوصی بیت کوین کش خود دسترسی دارند، قادر به تقسیم وجوه از طریق ابزاری هستند که این روند تقسیم را مدیریت می کند.

گفتنی است که به طور سنتی اکثر ارائه دهندگان خدمات ارز دیجیتال، برنامه های احتمالی را دو هفته قبل از رویداد فاش می کنند یا گاهی اوقات آنها به بیانیه های قدیمی از فورک های قبلی تکیه می کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location