سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

همکاری BlockShow با رویداد فین تک‌بانک مرکزی سنگاپور

BlockShow برای مدیریت بحث های بلاک چین در کنفرانس پنج روزه فین تک با سازمان پولی سنگاپور همکاری کرده است. گفتنی است که BlockShow، یکی از بزرگ ترین رویدادهای بلاک چین

BlockShow به عنوان شریک Singapore FinTech Festival (SFF) 2020، بهترین رهبران بلاک چین را برای ارائه بحث در مورد فناوری بلاک چین و ارز دیجیتال به این رویداد می آورد. انتظار می رود بحث پیرامون بلاک چین و ارز دیجیتال، چشم انداز فناوری جدید را به جامعه جهانی فین تک نشان دهد. و این امر، به طور بالقوه باعث ایجاد نوآوری بیشتر و پذیرش فناوری در صنعت فین تک خواهد شد.

۲۰۱۹ Singapore FinTech Festival با تقریباً ۶۰،۰۰۰ شرکت کننده از ۱۴۰ کشور که متشکل از مقامات دولتی، بانک ها، شرکت ها، استارتاپ ها و سرمایه گذاران می باشند، یک دستاورد بزرگ به حساب می آید.

در ماه جولای، BlockShow همچنین یک کنفرانس آنلاین بلاک چین و ارز دیجیتال به نام Unitize را برگزار کرد که بیش از ۱۰،۰۰۰ شرکت کننده را به خود جلب کرد. چندین تن از رهبران برجسته این صنعت از جمله چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بایننس، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیان گذار اتریوم و کریس جیانکارلو (Chris Giancarlo)، رئیس سابق CFTC ایالات متحده تعدادی از سخنرانان بودند.

در حالی که Unitize در ابتدا بر روی نوآوری در بلاک چین و ارزهای دیجیتال متمرکز بود، جشنواره FinTech MAS فناوری مالی را در مقیاس گسترده تری تحت پوشش قرار می دهد. با آوردن بحث های بلاک چین و ارز دیجیتال در مجامع اصلی فین تک، BlockShow به طور قابل توجهی فناوری بلاک چین و همچنین ارزهای دیجیتال را ارتقا می دهد.

گفتنی است که کشور سنگاپور و بانک مرکزی آن، پیشگام نوآوری در بلاک چین بوده و همکاری با BlockShow تنها به تلاش آنها برای پیشبرد پذیرش فناوری بلاکچ ین می افزاید.

Sopnendu Mohanty، افسر ارشد فناوری اطلاعات MAS عنوان کرد که ترکیب نیروها با BlockShow برای بخش بلاک چین و ارز دیجیتال این رویداد به ایجاد یک ترکیب قدرتمند از رهبران صنعت کمک می کند. وی در ادامه اظهار داشت که بینش در این بحث “همکاری بیشتر در مورد استفاده از بلاک چین را برای حمایت از اهداف تجاری و بهبود بیماری همه گیر کووید ۱۹ تا سال ۲۰۲۱ تقویت خواهد کرد.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location