سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رئیس مقررات سابق NYSE در شرکت Andreessen Horowitz مشغول به فعالیت می‌شود

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که یک مدیر ارشد مقررات در بزرگ ترین بازار سهام جهان در حال حرکت به صنعت ارزهای دیجیتال

آندرسن هوروویتس (Andreessen Horowitz)، یک سخنگو به وال استریت ژورنال گفت که آلبانیز NYSE را ترک می کند تا در اواسط ماه نوامبر سمت جدید خود را قبول کند.

آلبانیز در سمت جدید خود در Andreessen Horowitz، بر ایجاد استراتژی قانونی این شرکت برای پروژه های ارزهای دیجیتال و همکاری با نهادهای نظارتی تمرکز خواهد کرد.

Andreessen Horowitz به عنوان یک شرکت بزرگ دوستدار بلاک چین و ارز دیجیتال شناخته می شود، زیرا در برخی از بزرگ ترین پروژه های ارز دیجیتال مانند بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال ایالات متحده یعنی کوین بیس سرمایه گذاری کرده است.

گفتنی است که این شرکت بزرگ سرمایه گذاری خطرپذیر به طور فعال در سال ۲۰۲۰ حضور خود را در بخش ارز دیجیتال گسترش داده است. در ماه آوریل، آندرسن هوروویتس ۵۱۵ میلیون دلار برای صندوق متمرکز بر ارز دیجیتال و بلاک چین خود جمع آوری کرد. هدف این صندوق جدید تمرکز بر پروژه های بلاک چین به روشی مشابه اولین صندوق ارز دیجیتال این شرکت است که در سال ۲۰۱۸، حدود ۳۰۰ میلیون دلار جمع آوری کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location