سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نبرد Marathon و Riot برای کسب عنوان بزرگ‌ترین استخراج‌کننده بیت کوین در آمریکا

خرید اخیر ۱۰،۰۰۰ انتی ماینر S-19s توسط Marathon Patent Group باعث شده تا این شرکت نا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به بزرگ ترین شرکت استخراج بیت کوین

Marathon Patent Group یک شرکت استخراج ارز دیجیتال مستقر در نواداست که اخیرا از خرید ۱۰ هزار دستگاه انتی ماینر S-19 Pro ASIC به عنوان بخشی از برنامه خود برای تبدیل شدن به بزرگ ترین شرکت استخراج در آمریکای شمالی، خبر داده است.

این شرکت با اعلام برنامه های خود برای کنترل یک نرخ هش عملیاتی ۲٫۵۶ اگزاهش در ثانیه (EH / s) در ژوئیه ۲۰۲۱ – معادل ۱٫۹ درصد از قدرت هش کل شبکه بیت کوین، از این خرید خود خبر داد.

این شرکت پیش از این ۱۰ هزار و ۵۰۰ S19 Pro را برای تقویت عملیات موجود ۲۵۶۰ واحدی سفارش داده بود.

به استثنای ۵۰۰ ماینری که قرار است در نوامبر سال جاری وارد شوند، این ماینرها در طول نیمه اول سال ۲۰۲۱ تحویل داده می شوند – یعنی ۴۰۰۰ واحد در ژانویه ، ۶۳۰۰ در ماه فوریه، ۴۸۰۰ در ماه مارس و سپس ۱۸۰۰ در ماه آوریل، می و ژوئن.

به نظر می رسد که رقابت برای کسب عنوان بزرگ ترین استخراج کننده بیت کوین در آمریکای شمالی ادامه دارد، به طوری که Riot Blockchain از خرید ۲۵۰۰ S19 Pro در اوایل ماه جاری خبر داد که قرار است در ماه دسامبر به کارگیری شوند.

تا پیش از این، Riot Blockchain قصد داشت با خرید ۱۸،۶۴۰ S-19 در سال جاری، به عنوان ماینر برتر منطقه با نرخ هش ۲٫۳ اگزاهش در ثانیه در ژوئن سال ۲۰۲۱ شناخته شود.

به نظر می رسد شرکت Layer 1 مستقر در تگزاس در تلاش برای مطالبه ۳۰ درصد از نرخ هش جهانی مورد پیگیری قرار گرفته است، با این وجود قاضی منطقه ایالات متحده پیشنهاد این شرکت را برای رد دادخواست نقض حق ثبت اختراع ارائه شده توسط شرکت فناوری Lancium رد کرد.

Lancium ادعا می کند که عملیات استخراج Layer1 حق ثبت اختراع آن را برای سیستمی که به مراکز داده کمک می کند تا در پاسخ به نوسان قیمت برق، خاموش یا دوباره راه اندازی شود، نقض می کند. علیرغم ثبت اختراع ثبت شده در مارس ۲۰۲۰، Lancium ادعا می کند که Layer1 از همان سیستم تحت عنوان “نرم افزار اختصاصی پاسخ به تقاضا” استفاده می کند.

مایکل مک نامارا (Michael McNamara)، مدیرعامل شرکت Lancium نیز عنوان کرد که “ما از انکار سریع قاضی آلبرایت قدردانی می کنیم” و در ادامه افزود: ما منتظر مراحل بعدی پرونده و در نهایت فرصت ارائه پرونده خود به هیئت منصفه هستیم. “

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location