سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سرایت علاقه روزافزون چین به فناوری بلاک چین به شرکت های تجاری

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که علاقه روزافزون چین به فناوری بلاک چین

گزارشی که توسط Securities Daily منتشر شد، توضیح می دهد که چگونه شرکت های عمومی در چین میلیون ها میلیون دلار را برای تحقیق و توسعه بلاک چین اختصاص داده اند. این مطالعه از ۲۳ شرکت در چین که از سال ۲۰۱۶ شروع به کار با بلاک چین کرده اند مورد بررسی قرار گرفته است. آمار و ارقام نشان می دهد که شرکت ها به طور متوسط ۲۰ درصد از درآمد سالانه خود را برای چنین اهدافی اختصاص می دهند. اکثر این وجوه صرف بیشتر راه حل های مربوط به دولت می شود.

این گزارش تأکید کرد که نرم افزار Yuanguang، یک ارائه دهنده نرم افزار سازمانی از سال ۲۰۱۶ حدود ۲۴٫۳ میلیون دلار هزینه تحقیقات مربوط به خود را افزایش داده است. شرکت های دیگر مانند Xinchen Technology نیز در تلاش برای تقویت بخش مالی کشور، بطور فعال بودجه ای را صرف پروژه های تحقیقاتی دولتی مرتبط با بلاک چین کرده اند.

چن شیائوآوا (Chen Xiaohua)، رئیس Blockchain Professional Committee فدراسیون ارتباطات سیار چین، در مورد چگونگی افزایش علاقه به بلاک چین در میان شرکت های عمومی چینی اظهار داشت:

“از یک سو شرکت های ذکر شده می توانند از فناوری بلاک چین برای بهبود محصولات خود استفاده کنند. از سوی دیگر از فناوری بلاک چین برای بهبود سطح فناوری خود، شکستن محدودیت های ساختاری مدل سنتی اینترنت و طرح عمیق اقتصاد دیجیتال استفاده می کنند. “

بر اساس گزارشی تحت عنوان “توسعه صنعت بلاک چین ۲۰۲۰” ، شرکت های چینی درخواست ۴،۴۳۵ حق اختراع بلاک چین – بیش از نیمی از اختراعات جهانی بلاک چین – را دارند. این افزایش علاقه به دنبال تایید رئیس جمهور چین شی جین پینگ از این صنعت صورت گرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location