سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

برابری میزان محبوبیت طلا و ارز دیجیتال نزد سرمایه گذاران روسی

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که، به نظر می رسد که ارز دیجیتال

شورای جهانی طلا، یک سازمان توسعه بازار برای صنعت طلا، گزارشی در این زمینه منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، ارز دیجیتال در حال حاضر پنجمین ابزار محبوب سرمایه گذاری در روسیه پس از حساب های پس انداز، ارزهای خارجی، املاک و مستغلات و بیمه عمر است. به عنوان بخشی از رتبه بندی شورای جهانی طلای سرمایه گذاری روسیه در ۱۲ ماه گذشته، ارز دیجیتال با طلا دنبال می شود که به ترتیب میزان سرمایه گذاری بر روی آنها ۱۷ و ۱۶ درصد است.

این گزارش براساس نظرسنجی از ۲۰۲۳ نفر از سرمایه گذاران از شهرهای سراسر روسیه در یک مصاحبه آنلاین انجام شده است. پاسخ دهندگان به این نظرسنجی از “سرمایه گذاران فعال” هستند – کسانی که حداقل یک سرمایه گذاری در ۱۲ ماه قبل از این نظرسنجی انجام داده اند.

براساس این گزارش، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) در روسیه همچنان محبوب هستند و از قابلیت یک ابزار سرمایه گذاری قابل دسترسی برخوردار می باشند. در این بین، طلا به دلیل عدم آموزش و کمبود اعتماد، هنوز نتوانسته خود را به عنوان یک دارایی بزرگ برای سرمایه گذاری معرفی کند.

شورای جهانی طلا همچنین متذکر شد که روند سرمایه گذاری ارز دیجیتال در روسیه علی رغم اینکه دارایی های دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری نسبتاً خطرناک معرفی شده اند، صورت می گیرد، در حالی که طلا از نظر تاریخی به عنوان یک سرمایه گذاری پایدار در بلند مدت ظاهر شده است. شورای جهانی طلا عنوان کرد که این مسئله می تواند نشانه افزایش تقاضا برای محصولات جدید سرمایه گذاری باشد و اظهار داشت:

افزایش ارزهای دیجیتال نشان می دهد که تمایل به انتخاب آنها از سوی سرمایه گذاران خرده فروشی وجود دارد. همانطور که بازار سرمایه گذاری روسیه شکل می گیرد، فرصت هایی برای محصولات مختلف سرمایه گذاری ظهور می کند و طلا باید پاسخگو باشد.

روسیه به عنوان یکی از حوزه های قضایی بزرگ سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ظهور کرده است. طبق گزارش سپتامبر ۲۰۲۰ توسط چینالیسیس، روسیه اکنون دومین کشور بزرگ جهان از نظر میزان پذیرش ارز دیجیتال پس از اوکراین است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location