سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی ارز دیجیتال DragonEx در نظر دارد تا فعالیت‌های خود را متوقف کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که DragonEx در حال متوقف کردن فرآیند سپرده گذاری و برداشت همه ارزهای دیجیتال

در یک اعلامیه رسمی در تاریخ ۲۱ اکتبر، DragonEx عنوان کرد که توقف برداشت ها در صرافی اوکی اکس باعث “بحران اعتماد” در میان کاربران صرافی های متمرکز شد، که این امر به نوبه خود باعث ازهم پاشیدگی خدمات این پلتفرم شد.

DragonEx اکنون در حال کار بر روی یک طرح تغییر ساختار به منظور از سرگیری سپرده ها و برداشت ها بر روی این پلتفرم خود می باشد. نمایندگان این شرکت عنوان کردند که اگر آنها تا تاریخ ۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ موفق به سازماندهی مجدد نشوند، فعالیت های این صرافی باید متوقف شود.

همچنین باید عنوان کرد که این صرافی در مارس ۲۰۱۹ دچار هک گسترده ای شد که بیش از ۷ میلیون دلار ضرر برای آن در پی داشت. مدیران این شرکت نوشتند که پس از بیش از یک سال کار سخت، دارایی های مسروقه این شرکت هنوز بازیابی نشده است.

لازم به ذکر است که خبر تعطیلی قریب الوقوع DragonEx اندکی پس از آن صورت می گیرد که اوکی اکس پس از تعلیق برداشت ها در تاریخ ۱۶ اکتبر، ارائه بخشی از خدمات بر روی پلتفرم خود را از سر گرفت. اوکی اکس در تاریخ ۲۱ اکتبر اعلام کرد که خدمات تبادل ارز دیجیتال همتا به همتای خود را با سه ارز فیات یوان چین، روپیه هند و دانگ ویتنامی از سر گرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location