video thumb

مخالفت مدیرعامل شرکت ریپل، با فضای “غیر سیاسی” کوین بیس

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که برد گارلینگهاوس عنوان کرده که شرکت های فناوری وظیفه دارند تا در حل مسائل اجتماعی سهیم باشند. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل شرکت پرداخت مبتنی بر بلاک چین

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین بیس ابتدا اتخاذ روش “غیرسیاسی” را در یک پست وبلاگ در تاریخ ۲۷ سپتامبر اعلام کرد. وی کارکنان کوین بیس را تشویق کرد تا به بحث های سیاسی روی نیاورند و تمرکز خود را بر روی مأموریت شرکت در ایجاد یک سیستم مالی باز برای جهان حفظ کنند.

گارلینگهاوس موافق این مسئله نیست و به CNBC گفت که شرکت های فن آوری موظفند در حل مسائل اجتماعی مشارکت داشته باشند.

گارلینگهاوس اظهار داشت که شرکت ها و پلتفرم های فناوری باعث بدتر شدن برخی مشکلات اجتماعی شده اند، بنابراین آنها همچنین باید مایل به کار کردن در مورد راه حل های آنها باشند.

به عنوان مثال، وی عنوان کرد که ریپل، یوتیوب را به دلیل عدم پرچم گذاری فیلم های تبلیغاتی کلاهبرداری که بینندگان را به ارسال هزاران دلار در توکن های XRP شرکت ریپل تشویق می کرد، به دادگاه می کشاند.

وی افزود که ریپل نیازی به افراط در قانونی بودن این موضوع نداشت زیرا این امر به این شرکت کمک نمی کند اما تأکید کرد که شرکت های فناوری باید مسئولیت مشکلاتی را که به آنها کمک می کنند، به عهده بگیرند.