video thumb

دوقلوهای وینکلووس: افزایش قیمت بیت کوین تا ۵۰۰ هزار دلار اجتناب‌ناپذیر است

بر اساس گزارش های منتشر شده، تایلر و کامرون وینکلووس، بنیان گذاران صرافی ارز دیجیتال

تایلر در جریان این مصاحبه عنوان کرد: “سوال موجود در ذهن ما این نیست که آیا قیمت این ارز دیجیتال به ۵۰۰۰۰۰ دلار می رسد یا نه، بلکه سوال ما این است که چه زمانی به این قیمت می رسد؟ کامرون نیز خاطرنشان کرد: “ادعای من مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۰۰،۰۰۰ دلار در واقع بسیار محافظه کارانه است و این بازی حتی شروع هم نشده است.”

به نظر می رسد MicroStrategy و سایر شرکت هایی که مقدار قابل توجهی بیت کوین را برای ذخایر خزانه خود خریداری می کنند، نشان دهنده این است که بازار در حال تغییر می باشد.” گر بانک های مرکزی شروع به انجام این کار کنند چه اتفاقی می افتد؟”. کامرون افزود: “این بازی حتی شروع نشده است” و اینگونه عنوان کرد که بیت کوین در یک بازی بیس بال ۹ مرحله ای در انتهای مرحله اول قرار دارد.

“وال استریت هنوز به این فضا وارد نشده است. موسسات در حال حاضر بر روی بیت کوین سرمایه گذاری نکرده اند. در دهه گذشته، بیت کوین یک پدیده خرده فروشی بوده است .وال استریت می گوید که آنها از بیت کوین مطلع هستند، اما از نظر ما آنها خود را درگیر این فضا نکرده اند اما ممکن است این اتفاق صورت پذیرد.”

اساس این مصاحبه گزارشی از تایلر و کامرون بود که در آگوست سال ۲۰۲۰ منتشر شد، عنوان این گزارش: The Case for $500K Bitcoin می باشد. کامرون در مصاحبه با مک کورماک عنوان کرد که آنها نوشتن این گزارش را در ژانویه ۲۰۲۰ آغاز کردند.

تایلر عنوان کرد که او و برادرش از سال ۲۰۱۲ شروع به خرید بیت کوین کرده اند که این اقدام بخشی از منطق تهیه این گزارش در طی دهه گذشته را شکل می دهد.

گفتنی است؛ در حالی که تعداد فزاینده ای از پیش بینی های صعودی برای بیت کوین در طول سال ۲۰۲۰ منتشر شده است، برخی همچنان نسبت به آن مشکوک هستند، مانند پیتر شیف.