video thumb

کیسوکه هوندا، ستاره تیم فوتبال ژاپن ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ارز دیجیتال و بلاک چین برای جامعه جهانی فوتبال مهم هستند. یک فوتبالیست حرفه ای ژاپنی در حال راه اندازی ارز دیجیتال

کوین تلگراف ژاپن در این باره  گزارش داد، کیسوکه هوندا (Keisuke Honda)، هافبک سابق تیم ملی ژاپن که در حال حاضر کاپیتان تیم لیگ حرفه ای برزیل بوتافوگو است، توکن خود را برای ایجاد ارتباط با هوادارانش راه اندازی کرده است.

این کوین که “KSK Honda Coin” نام دارد، روز پنجشنبه از طریق Rally.io که یک پلتفرم بلاک چین است، برای ایجاد برنامه های پخش جریانی ویدیو و بازی، راه اندازی شد. این کوین جدید به منظور تعامل طرفداران با هوندا راه اندازی شده است.

دارندگان توکن KSK Honda می توانند محتوای اختصاصی را از هوندا دریافت کنند و همچنین از طریق کانال های خصوصی Discord با پخش کننده، ارتباط برقرار کنند. هوندا عنوان کرد: “ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد ارتباط با وفادارترین طرفداران خود یک توکن اجتماعی ایجاد کنیم.”

این فوتبالیست مشهور جهان عنوان کرد که این توکن جدید به او امکان می دهد تا با هواداران به شکلی بازتر ارتباط برقرار کند و در دانستن اینکه چه کسی در بین جامعه هواداران این توکن را در اختیار دارد، یک شفافیت ۱۰۰ درصدی را ارائه دهد.

جامعه جهانی فوتبال در جستجوی راه های جدیدی برای ارتباط برقرار کردن ستاره ها با طرفداران خود در صنعت ارز دیجیتال و بلاک چین است.

گفتنی است که در تاریخ ۱۵ اکتبر، یک باشگاه برتر فوتبال در لیگ برتر روسیه به نام زنیت سن پترزبورگ، پلتفرم بازی Sorare مبتنی بر بلاک چین را به کار گرفت تا کارت های دیجیتال قابل معامله و نقدشدنی را صادر کند. در سپتامبر ۲۰۲۰، باشگاه ورزشی حرفه ای ایتالیا SS Lazio نیز یک قرارداد چند ساله با پلتفرم معاملاتی ارزدیجیتال StormGain امضا کرد تا گزینه های جدید جذب طرفداران را از طریق ارز دیجیتال امکان پذیر کند.