video thumb

PayPal به دنبال خرید متولی دارایی های دیجیتال BitGo

اندکی پس از آنکه مشخص شد پی پال در سال ۲۰۲۱ پرداخت های ارز دیجیتال

منابع ناشناس ذکر شده در این گزارش ادعا کردند که این دو شرکت ممکن است طی چند هفته آینده به توافق برسند. BitGo یک متولی چند امضایی است که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد. در سال ۲۰۱۸، این شرکت توانست در طی یک دوره یک سرمایه ۱۵ میلیون دلاری را به رهبری گلدمن ساکس و گلکسی دیجیتال جمع آوری کند.

با این حال، گفته می شود که این معامله دور از انتظار نیست، در این گزارش اشاره شده است: “این گفتگوها ممکن است ادامه دارد نبوده و پی پال می تواند اهداف دیگری را برای خرید انتخاب کند.”

شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه پی پال از سال آینده خدمات پرداخت ارز دیجیتال را راه اندازی می کند، مهم ترین عامل افزایش قیمت دو رقمی بیت کوین (BTC) بوده است.

خیلی ها از خرید احتمالی پی پال خوشحال نیستند، زیرا حساب رسمی Thorchain (Rune) عنوان کرده که بیشتر بیت کوین (BTC) قفل شده در پروتکل در BitGo ذخیره می شود و نگرانی هایی را درباره عدم تمرکز Bitcoin Wrapped (WBTC) ابراز می کند.

همچنین گفتنی است که روز گذشته، ملتم دمیرورس (Meltem Demirors)، مدیر ارشد امنیتی شرکت دارایی دیجیتال کوین شیرز (CoinShares)، پیش بینی کرد که پی پال پس از خروج از انجمن پروژه لیبرای فیس بوک، به دنبال راه اندازی یک استیبل کوین می باشد.