سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سال ۲۰۲۱، زمانی مناسب برای رونق اتریوم و صرافی های غیرمتمرکز

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ شاهد تجدید قوا در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بر روی اتریوم

کیائو وانگ (Qiao Wang)، معامله گر کوانتوم عنوان کرد که صرافی های غیرمتمرکز و اتریوم احتمالاً در سال ۲۰۲۱ عملکرد بهتری دارند. گفتنی است که از ماه ژوئیه تا ماه سپتامبر، دیفای و صرافی های غیرمتمرکز با افزایش گسترده تقاضا روبرو شدند.

هیاهو پیرامون ییلد فارمینگ که بیشتر حول محور انباشت ارزهای دیجیتال مختلف از جمله اتریوم برای بدست آوردن توکن های نظارتی است، باعث افزایش حجم صرافی های غیرمتمرکز شد.

از آنجا که صرافی های متمرکز یک فرآیند تأیید دقیق را برای لیست کردن توکن ها انجام می دهند، توکن های تازه ظهور دیفای معمولاً به موقع وارد صرافی ها نمی شوند.

در نتیجه ، معامله گران و کاربران دیفای برای تجارت توکن های دیفای به مراکز غیرمتمرکز مانند Uniswap سرازیر می شوند.

هنگامی که اشتیاق برای ییلد فارمینگ در ماه سپتامبر در اوج خود قرار داشت، فعالیت زیاد کاربران در صرافی های غیرمتمرکز باعث مسدود شدن اتریوم شد. تقاضای واقعی قابل توجهی از طرف کاربران واقعی وجود داشت، سطحی که اتریوم قبلاً مشاهده نشده بود.

در سال ۲۰۲۱، وانگ عنوان کرد که به دلیل عدم اطمینان در مورد صرافی های متمرکز، تقاضا برای صرافی های غیرمتمرکز ممکن است بیشتر شود.

در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، بازار ارزهای دیجیتال KuCoin، BitMEX و OKEx شاهد حوادث منفی بودند، به طوری که KuCoin قربانی یک نقض امنیتی گسترده شد، BitMEX توسط کمیسیون معاملاتی معاملاتی آتی کالای ایالات متحده (CFTC) متهم شد و یک دارنده کلید خصوصی OKEx مورد تحقیق قرار گرفت.

به گفته وانگ، عدم اطمینان در مورد صرافی های بزرگ می تواند منجر به افزایش فعالیت یک صرافی غیرمتمرکز شود.

چنین روندی به دو دلیل به طور طبیعی به سود اتریوم است. اول اینکه، این امر باعث تقویت بیشتر فعالیت شبکه اتریوم می شود و فاندامنتال های آن را تقویت می کند. دوم اینکه، این امر باعث افزایش تقاضای مقیاس پذیری می شود.

آیا اتریوم ۲٫۰ به موقع می آید؟

براساس تلاش شبکه اتریوم برای مقابله با حجم قابل توجهی که از صرافی های غیرمتمرکز در سه ماهه سوم حاصل می شود، اتریوم ۲٫۰ بسیار مورد توجه است.

اتریوم ۲٫۰ یک بروزرسانی عمده در شبکه است که اتریوم را به الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) منتقل می کند. برخلاف الگوریتم اثبات کار (PoW)، اثبات سهام وابستگی خود را به ماینرها از بین می برد و به کاربران انگیزه می دهد تا تراکنش ها را از طریق مقیاس پذیری تأیید کنند.

وانگ اظهار داشت که اگر صرافی های غیرمتمرکز مشتق اوج بگیرند، مقیاس پذیری می تواند از اهمیت بیشتری برخوردار شود.

“تفاوت های اصلی صرافی های غیرمتمرکز مشتق از صرافی های غیرمتمرکز اسپات عبارتند از: ۱) اجرای قراردادهای هوشمند مشتقات پیچیده تر و گران تر است. ۲) معامله گران مشتقات نسبت به کارمزدها حساسیت بیشتری نشان می دهند، چرا که آنها معامله گران کوتاه مدت هستند. از این رو مقیاس پذیری برای مشتقات بسیار مهم است. “
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location