video thumb

کمک ۱۰ میلیون دلاری ریپل به Mercy Corps برای افزایش شمول مالی

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ریپل، شبکه مبادلات ارزی مستقر در ایالات متحده، ۱۰ میلیون دلار به ” Mercy Corps “، یک سازمان غیر انتفاعی بشردوستانه، کمک می کند تا “شمول مالی را گسترش داده و توان اقتصادی در سطح جهان را افزایش دهد.”

این شرکت در بیانیه خود عنوان کرد که ریپل، از طریق یک واحد غیر انتفاعی با سازمان های غیردولتی، دانشگاه ها و شرکای صنعت همکاری می کند تا “۱٫۷ میلیارد بزرگسال بدون حساب بانکی را وارد یک سیستم مالی جهانی مدرن و نوید دهنده فناوری مالی کند.”

Mercy Corps در چندین کشور با RippleWorks همکاری خواهد کرد تا از توسعه راه حل های فین تک شامل بلاک چین و دارایی های دیجیتال پشتیبانی کند.

ریپل همچنین عنوان کرد که ۱۰ میلیون دلار نیز برای حمایت از راه اندازی FinX استفاده می شود. گفتنی است؛ FinX ابتکاری است که توسط Mercy Corps و بازرگانان آن برای ایجاد یک تنظیم مالی ایجاد شده است تا افراد بدون دسترسی به بانکداری سنتی منزوی نشوند.

بر اساس این اعلامیه، ریپل همچنین با زیرمجموعه Mercy Corps برای توسعه آزمایش ها و سرمایه گذاری در استارت آپ های فین تک در کشورهای در حال توسعه از جمله برخی کشورهای آمریکای لاتین همکاری کرده است.