video thumb

ارائه تقاضای بی‌سابقه برای بیت کوین کش در Grayscale Investments

لیست عناوین این مطلب

Grayscale Investments با جمع آوری ۱٫۰۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری که بیشتر از سرمایه گذاران نهادی جمع آوری شده است، عملکرد سه ماهه خود را اعلام کرده است. این شرکت همچنین تقاضای بی سابقه ای را برای بیت کوین

ما فقط بزرگ ترین ورودی های سه ماهه خود را ثبت کردیم – بیش از ۱٫۰ میلیارد دلار در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۲۰ – این سومین رکورد شکنی متوالی است که داشته ایم. سرمایه گذاری YTD بر روی محصولات Grayscale از ۲٫۴ میلیارد دلار فراتر رفته است.

این شرکت نشان داد که کل سرمایه گذاری بر روی محصولاتش در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ حدود ۱٫۰۵ میلیارد دلار بوده است و خاطرنشان کرد که بیشتر این سرمایه گذاری (۸۱ درصد) از طریق سرمایه گذاران نهادی و تحت سلطه صندوق های سرمایه گذاری صورت گرفته است.

کل سرمایه گذاری برای محصولات Grayscale در بازه زمانی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر ۲٫۷ میلیارد دلار بود که بیش از دو برابر جریان انباشته ۱٫۲ میلیارد دلاری محصولات این شرکت از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ بوده است.

تقاضای بی سابقه برای ۳ محصول

Grayscale همچنین نشان داد که سه محصول آن با تقاضای بی سابقه ای روبرو بوده اند. این شرکت با ارائه جزئیات توضیح داد: “محصولات لایت کوین، Digital Large Cap [DLC]، بیت کوین کش Grayscale همگی رشد بیش از ۱۰ برابری را در بازه زمانی سه ماهه تجربه کرده اند” .

تقاضای بی سابقه برای BCH ، LTC و DLC… وجود داشته است و این محصولات فوق الذکر شاهد افزایش بیش از ۱۴۰۰ درصدی در سه ماهه چهارم سال بودند.

مجموع خالص دارایی تحت مدیریت Grayscale Investments حدود ۶٫۳ میلیارد دلار است. Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) بیشترین دارایی تحت مدیریت را داشت (۵۱۵۷ میلیون دلار) و پس از آن Ethereum Trust (867.7 میلیون دلار) و Digital Large Cap Fund (92.0 میلیون دلار) قرار گرفتند. این شرکت در این باره توضیح داد:

به نظر می رسد سرمایه گذاران به دارایی های دیجیتال علاقه مند هستند زیرا آنها از شاخص های اصلی YTD پیشی گرفته اند.