video thumb

برد گرلینگهاوس، آماده انتقال ریپل به کشوری غیر از آمریکا

بر اساس گزارش های منتشر شده، برد گارلینگهاوس، بنیان گذار و مدیرعامل یکی از بزرگ ترین شرکت های بلاک چین – ارز دیجیتال

مقامات قانونی ایالات متحده غالباً متهم شده اند که نسبت به به شرکت های آمریکایی سخت می گیرند، این در حالی که است که رقبای چینی آنها در این زمینه لطافت به خرج می دهند. برد با برجسته کردن این موضوع اظهار داشت که ریپل به دنبال فرار از هرگونه مقررات در ایالات متحده نیست. با این حال، آنها نگران نهادهای قانونی مختلف ایالات متحده هستند که دیدگاه متفاوتی در مورد ارز دیجیتال دارند و آن را به عنوان یک کالا، اوراق بهادار، یک ارز مجازی و غیره طبقه بندی می کنند. وی همچنین عنوان کرد که برخی از قانون گذاران در ایالات متحده تصمیماتی اتخاذ کرده اند که از شرکت های فن آوری چینی بیستر از شرکت های ایالات متحده طرفداری می کنند.

صنعت ارز دیجیتال، نه تنها با مخالفت سرمایه دارهای بزرگ مانند وارن بافت با مشکل روبرو بوده است، بلکه از جانب دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده نیز با مشکلاتی روبرو شده است. ترامپ سال گذشته در توییتی اظهار داشت که ارز دیجیتال ابزاری برای انجام فعالیت های ضد اجتماعی مانند پولشویی، تامین مالی تروریسم و غیره است. پیش بینی می شود که مقامات قانونی ایالات متحده کنترل و نظارت خود را در مورد شرکت های ارز دیجیتال سخت تر کنند.

با این حال، بسیاری از رهبران موافق ارز دیجیتال در ایالات متحده بارها اظهار داشتند که اعمال مقررات مختلف برای شرکت های ارز دیجیتال در ایالات متحده و آن دسته از شرکت هایی که از چین هستند، می تواند به شرکت های داخلی آسیب برساند.