سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رئیس بانک مرکزی انگلیس همچنان ادعا می‌کند که بیت کوین “ارزش ذاتی” ناچیزی دارد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که علیرغم سقوط اقتصادی در طول همه گیری ویروس کرونا، نظر اندرو بیلی (Andrew Bailey)، رئیس بانک مرکزی انگلیس در مورد ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارش رویترز، بیلی روز دوشنبه در یک جلسه پرسش و پاسخ با اعضای اتحادیه انگلیس در بانک مرکزی انگلیس یا BoE صحبت کرد. او در این جلسه اظهار داشت که از افرادی که از بیت کوین (BTC) برای پرداخت های خود استفاده می کنند، بسیار عصبی است. وی اظهار داشت:

مردم باید نوسانات این دارایی را در زمان سرمایه گذاری در نظر بگیرند.

بیلی در این باره عنوان کرد: “باید صادقانه بگویم، سخت است که بگوییم که بیت کوین دارای ارزش ذاتی است “اما ممکن است ارزش خارجی داشته باشد به این معنا که مردم آن را می خواهند.”

بیت کوین در حال حاضر با بیش از ۸،۸۰۰ پوند استرلینگ در Coinbase Pro معامله می شود، در حالی که در ابتدای سال حدود ۵،۲۰۰ پوند استرلینگ بود.

اظهارات رئیس بانک مرکزی انگلیس تأیید عقاید وی در مورد ارز دیجیتال است. بیلی به عنوان رئیس اداره رفتار مالی انگلستان، در جلسه کمیته انتخاب کمیته خزانه داری در ماه مارس به اعضای پارلمان گفت که سرمایه گذاران باید “آماده از دست دادن کل پول [خود] باشند” زیرا این دارایی دیجیتال هیچ ارزش ذاتی ندارد. رئیس بانک مرکزی انگلیس در یک کنفرانس مجازی در ماه سپتامبر، تأکید کرد که دارایی های دیجیتال “برای دنیای پرداخت مناسب نیستند” و “هیچ ارتباطی با پول ندارند”.

با این حال، نظر بیلی در مورد ارز دیجیتال با پشتوانه ارز فیات متفاوت می باشد. وی در این باره عنوان کرده است که استیبل کوین ها می توانند “مزایای مفیدی” از جمله کاهش اصطکاک پرداخت ها را فراهم کنند. علاوه بر این، رئیس بانک مرکزی در ماه ژوئیه اعلام کرد که این بانک در حال بررسی صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location