سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پلتفرم همتابه همتای LocalBitcoins در روسیه مسدود شد !

گزارش هایمنتشر شده حاکی از آن است که وب سایت لوکال بیت کوینز LocalBitcoins در یکی از بازارهای اصلی خود در لیست سیاه قرار گرفته است. لوکال بیت کوینز، یک صرافی بزرگ ارز دیجیتال همتا به همتا، دیگر بدون استفاده از ابزارهای اضافی مانند VPN در روسیه در دسترس نمی باشد.

LocalBitcoins.net به طور رسمی در روسیه در لیست سیاه قرار دارد زیرا سازمان نظارت بر مخابرات و رسانه‌های روسیه (Roskomnadzor) این سایت را بین پلتفرم هایی که اطلاعات ممنوعه منتشر می کنند، قرار داد.

طبق داده های رسمی، این وب سایت در پی دستور دادگاه شهر اونژسکی که در منطقه آرخانگلسک واقع شده است، در ۲۱ ژوئیه در لیست سیاه قرار گرفت.

بلافاصله مشخص نیست که دقیقاً Roskomnadzor دسترسی به وب سایت لوکال بیت کوینز را محدود کرده است. برخی از گزارش های محلی ادعا می کنند که کاربران لوکال بیت کوینز در روسیه از اواخر سپتامبر ۲۰۲۰ برای دسترسی به وب سایت مشکلاتی را تجربه کردند.

گفتنی است که لوکال بیت کوینز در مورد مسدود شدن وب سایت خود در روسیه هیچ بیانیه رسمی منتشر نکرده است.

از آنجا که لوکال بیت کوینز اکنون در لیست سیاه روسیه قرار دارد، این شرکت در حال حاضر در معرض خطر از دست دادن یکی از بازارهای اصلی خود قرار دارد. در ژوئن سال ۲۰۲۰، مدیران لوکال بیت کوینز به کوین تلگراف گفتند که روسیه در ماه آوریل و مه ۲۰۲۰ بهترین بازار معاملاتی بر روی این پلتفرم است.

گفتنی است که در کنار کنترل مقادیر زیادی از عملیات ارز دیجیتال از روسیه، این صرافی ارز دیجیتال فنلاندی به عنوان مقصد اصلی برای وجوه غیرقانونی متهم شده است. طبق گزارشی از CipherTrace، لوکال بیت کوینز بیش از ۹۹ درصد وجوه غیرقانونی را در پنج ماه اول سال ۲۰۲۰ در صرافی های فنلاند دریافت کرده است. Jukka Blomberg، مدیر ارشد بازاریابی در لوکال بیت کوینز، متعاقبا ادعا کرد که معاملات مربوط به دارک نت بر روی این پلتفرم در سال ۲۰۲۰ حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است.

Roskomnadzor اخیراً وب سایت بایننس، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال جهان را نیز در لیست سیاه قرار داده است. بایننس این خبر را در تاریخ ۲۴ سپتامبر رسما اعلام کرد و اظهار داشت که این سایت به دلیل توزیع داده های مربوط به خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) در لیست سیاه قرار گرفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location