سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آری پل فکر می‌کند PayPal تا پایان سال ۲۰۲۰ از بیت کوین پشتیبانی خواهد کرد

آری پل (Ari Paul)، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Block Tower Capital پیش بینی کرده است که غول پرداخت دیجیتال پی پال تا پایان سال جاری اقدام به پشتیبانی از بیت کوین

صنعت بیت کوین با انتشار اخبار سرمایه گذاری Square مورد قدردانی قرار گرفت. رهبران صنعت مانند چانگ پنگ ژائو از بایننس و نیشل شتی (Nischal Shetty) از WazirX و همچینین آنتونی پامپالیانو از Morgan Creek Digital از این اقدام قدردانی کردند و برخی نیز عنوان مردند که هر شرکتی باید دیر یا زود بیت کوین را مورد پذیرش قرار دهند.

ایلان ماسک از تسلا و جک دورسی به مدت طولانی از حامیان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بوده اند. با این حال سرمایه داران سرمایه گذاری متعارف مانند وارن بافت و پیتر شیف قاطعانه علیه بیت کوین بوده اند. این رابطه عشق-نفرت با دنیای مالی غیر کریپتویی مانع از آن شده است که بیت کوین شاهد پذیرش گسترده مردم باشد. پی پال نیز در صنعت ارز دیجیتال راهی متضاد را در پیش گرفته بود. پی پال یکی از اعضای بنیان گذار پروژه رمزآلود لیبرای فیس بوک بود و بلافاصله پس از اینکه این پروژه درگیر مسائل نظارتی شد، این پلتفرم از اولین پلتفرم هایی بود که این انجمن را رها کرد.

گفتنی است که اوضاع به ویژه از ابتدای کاهش سرعت اقتصاد جهانی در حال تغییر است تا جایی که تقاضا برای ارز دیجیتال و دیفای به طرز چشمگیری افزایش یافته است و همین مسئله ممکن است یکی از مهم ترین عواملی باشد که هیئت مدیره Square را متقاعد به سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری در بیت کوین کرده است. بنابراین، اگرچه پی پال در مورد توسعه ارز دیجیتال خود فکر کرده است، اما اکنون، زمان مناسبی برای این اقدام است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location