video thumb

پیروی توکن های دیفای از روند صعودی بیت کوین !

در چند روز گذشته قیمت Yearn.finance YFI حدود ۵۸ درصد افزایش یافت و در این بین سه عامل وجود دارد که انتظار می رود سرمایه گذاران روند صعودی بیشتری داشته باشند. در ۷۲ ساعت گذشته، Yearnfinance YFI پس از سقوط به ۱۲۲۶۰ دلار در چند صرافی حدود ۵۸ درصد افزایش یافت. سه عاملی که ممکن است باعث افزایش چشمگیر این روند شود، عبارتند از: YFI بیش از حد فروخته شده است و تعهد عمیق آندره کرونژ به این پروژه و موارد استفاده از YFI در یک اکوسیستم بزرگ را گسترش می دهد.

فروش بیش از حد YFI

در ماه گذشته توکن های دیفای اصلاح بی رحمانه ای را تحمل کردند که ارزش بسیاری از توکن های دیفای را ۴۰ درصد تا ۷۰ درصد کاهش داد. به نظر می رسد که این فروش عمده در نتیجه اصلاحات در بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) باشد اما اکنون که بیت کوین پشتیبانی از ۱۱هزار دلار را آغاز کرده است، معامله گران در حال مشاهده هستند که آیا YFI و سایر توکن ها به افزایش بالاتری ادامه می دهند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، قوی ترین فاندامنتال برترین پروژه های دیفای اشاره به فروش بیش از حد بازار بود. در آن زمان داده ها نشان می داد که درآمد اکثر پروتکل های دیفای در حقیقت در حال افزایش است، در حالی که قیمت توکن به شدت کاهش می یافت، نشان می داد که احتمالاً ارزش آنها منصفانه نیست.

به عنوان نمونه Yearn.finance در آستانه انتشار نسخه دوم والت های خود بوده است. به طور معمول، عرضه و به روزرسانی عمده محصولات باعث افزایش توکن اصلی می شود اما ضعف کلی در بازار دیفای باعث می شود قیمت YFI در طول سپتامبر و اکتبر پایین بیاید.

ارزش کل قفل شده در محصولات Yearn.finance نیز بالای ۹۰۰ میلیون دلار است. این نشان می دهد که تقریباً ۱ میلیارد دلار سرمایه در سراسر پلتفرم Yearn.finance مستقر شده است.

آندره کرونژه به جامعه اطمینان می دهد که این پروژه را ترک نکند

در هفته گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه آندره کرونژه، توسعه دهنده اصلی پروژه Yearn.finance پس از آنکه هکرها موفق به بدست آوردن تمام بودجه حاصل از یک پروژه منتشر نشده که وی روی آن کار می کرد، شدند، این پروژه را ترک می کند.

سرانجام هکرها ۸ میلیون دلار از سرمایه های دزدیده شده را مستقیماً به کرونژه پس دادند اما بسیاری از اعضای انجمن ارز دیجیتال از او عصبانی هستند.

کرونژه در بیانیه اخیر خود گفت که علی رغم گمانه زنی های اخیر، او Yearn.finance را ترک نمی کند. وی در این باره عنوان کرد:

“من هنوز اینجا هستم. و همچنان در حال ساختن می باشم. چیزی تغییر نکرده است. هر کسی که خلاف این را بگوید احمق است. من فقط توییت کردم و در شبکه های اجتماعی حضور داشتم. “

مشارکت کرونژه در توسعه Yearn.finance برای روند طولانی مدت YFI مهم است، به خصوص با توجه به اینکه او از ابتدا مغز متفکر بیشتر محصولات Yearn بوده است.

توسعه Vault V2 در حال اتمام است

Facu، یک توسعه دهنده در Yearn.finance عنوان کرد که این تیم “یک قدم به vault v2 نزدیک شده است”. در تاریخ ۱ اکتبر، تیم Yearn.finance رسما تأیید کرد که Yearn v2 Vaults تحت توسعه فعال است. این تیم در این باره اظهار داشت:

“Yearn v2 Vaults در حال توسعه فعال هستند وvault ها و استراتژی های جدیدی را در بر خواهد گرفت. ما از این بابت بسیار هیجان زده هستیم. جزئیات اضافی در این باره به اشتراک گذاشته می شود. “

هر پیشرفت عمده ای که شامل خزانه های Yearn باشد، احتمالاً تأثیر مثبتی بر ارزش YFI خواهد داشت. بیشتر سرمایه قفل شده در Yearn.finance در خزانه ذخیره می شود که سرمایه گذاران را قادر می سازد بازده کسب کنند.

گفتنی است که تلاقی یک محصول جدید بسیار پیش بینی شده و بهبود کلی دیفای در سطح بازار به طور مداوم باعث افزایش احساسات صعودی در مورد YFI می شود.