video thumb

تلاش دو سارق برای سرقت یک خودپرداز بیت کوین در کانادا

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که دو سارق پس از تلاش ناموفق برای سرقت خودپرداز بیت کوین، دیوار جلوی یک اغذیه فروشی را در کانادا تخریب کرده اند. بر اساس این گزارش ها، این فروشگاه اغذیه فروشی در شهر کلونا کانادا، در جنوب ایالت بریتیش کلمبیا پس از تلاش دو کلاهبردار برای سرقت دستگاه خودپرداز بیت کوین که در مجاور آن نصب شده بود، به شدت آسیب دیده است.

بر اساس گفته پلیس محلی، احتمال دستگیری آنها بسیار زیاد به نظر می رسد. سولانا پاره (Solana Paré)، سخنگوی پلیس کلونا اظهار داشت:

“ارزیابی اولیه انجام شده توسط کارکنان در محل، نشان می دهد که با وجود هزاران دلار خسارت وارد شده، به نظر می رسد که چیزی به سرقت نبرده اند، زیرا مظنونان در گرفتن خودپرداز بیت کوین موفق نبودند.”

با توجه به اینکه این اقدام به سرقت ناعادلانه بوده، باید از خود بپرسید که آیا مجرمان امیدوار به سرقت بیت کوین های داخل دستگاه بوده اند یا پول نقد پس از آن.

Don Favell، صاحب اغذیه فروشی با ابراز تأسف از زمان وقوع این حادثه، خاطرنشان کرد که روز شکرگذاری به سرعت نزدیک می شود و مشتریانش انتظار دارند قبل از تعطیلات گوشت های سفارشی خود را دریافت کنند.

Favell اظهار داشت که خسارات وارده توسط بیمه تأمین می شود و وی اکنون در تلاش است تا کسب و کار خود را راه اندازی کند. وی به رسانه های محلی گفت: “این تنها کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.”

به نظر نمی رسد که سرقت خودپرداز بیت کوین، نیاز به کار پیچیده ای داشته باشد. در نوامبر ۲۰۱۹، دو سارق برای شکستن دستگاه خودپرداز بیت کوین که در فروشگاه مواد غذایی در بریتیش کلمبیا نصب شده بود، به این فروشگاه وارد شدند. آنها ۴۰۰۰ دلار دزدیدند اما به طور تصادفی ۵۰،۰۰۰ دلار را جا گذاشتند.