سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هستر پیرس: رویکرد محافظه کارانه SEC در مورد ارز دیجیتال باید تغییر کند

هستر پیرس (Hester Peirce)، کمیسیونر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که با نام “Crypto Mom” نیز شناخته می شود، می گوید که نگرش محافظه کارانه این نهاد قانون گذار درمورد ارز دیجیتال باید تغییر کند، زیرا افراد بیشتر به این فضا علاقه مند می شوند.

پیرس در مصاحبه اخیر خود با کوین تلگراف اظهار داشت که چشم انداز ارز دیجیتال به سرعت در حال تغییر است. وی در این باره اظهار داشت:

“در حالی که ما در ارائه راهنمایی بسیار کند عمل می کنیم، طیف گسترده ای از مردم به فضای ارز دیجیتال علاقه پیدا می کنند و مردم چه در داخل فضای ارز دیجیتال و چه در داخل موسسات مالی سنتی از ما راهنمایی می خواهند. بنابراین من فکر می کنم ما مجبور خواهیم شد در سال های آینده بیشتر و بیشتر با آن مقابله کنیم. “

وی در ادامه افزود: ارز دیجیتال، فضایی است که در آن علاقه بیشتری از جانب مردم وجود خواهد داشت. با این حساب، پیرس می خواست تا به این نهاد قانون گذار کمک کند تا دید بازتری در برابر نوآوری پیدا کند. وی اذعان می کند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از نظر رویکرد محافظه کارانه تر است. وی اظهار امیدواری کرد که این کمیسیون بتواند با نوآوران دوستانه تر برخورد کند و بتواند راهنمایی های لازم را برای کمک به آنها در جهت پیشرفت ” نوآوری و کارآفرینی” ارائه دهد.

پیرس دوره دوم خود را به عنوان کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ماه آگوست آغاز کرد. منصبی که وی بر عهده گرفت از سال ۲۰۱۵ خالی بود تا اینکه وی در ژانویه ۲۰۱۸ به این سمت منصوب شد و تا سال ۲۰۲۵ در این سمت باقی خواهد ماند.

پیرس در بحث از دیفای عنوان کرد که این فضا، فضای پیچیده تری است. وی خاطرنشان کرد که قراردادهای هوشمند، همانطور که در دیفای طراحی شده اند به نوعی نقش نظارتی را ایفا می کنند، بنابراین آژانس هایی مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال بحث در مورد مناسب ترین شرایط در آن محیط هستند. وی در این باره عنوان کرد:

“ما باید به این فکر کنیم که به عنوان یک قانون گذار، چه عواملی را می توانیم برای آن به ارمغان بیاوریم، کجا برای ما مهم است که نقشی را بازی کنیم. و این گفتگویی است که نه تنها ما در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده باید آن را انجام دهیم، بلکه با توسعه دیفای ، جامعه نیز باید به فکر این نوع سوالات باشد. و کنگره باید در مورد این نوع سوال ها فکر کند تا بتوانیم از آنها این نکته را در یابیم که چگونه از ما می خواهند تا برخی از این موارد را اداره کنیم. “
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location