سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی ژاپن اثبات مفهوم ارز دیجیتال را در سال ۲۰۲۱ آغاز می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک مرکزی ژاپن اخیرا در سندی بر لزوم دسترسی آفلاین تأکید کرده است. بر اساس این گزارش ها، بانک تسویه حساب های بین المللی (BIS) با همکاری گروهی متشکل از هفت بانک مرکزی، اولین گزارش مشترک خود را در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی با تمرکز بر اصول بنیادی و ویژگی های اصلی ارز دیجیتال بانک مرکزی منتشر کرد.

در کنار این گزارش، بانک ژاپن، یکی از اعضای این گروه، سندی را منتشر کرد که در آن به تشریح رویکرد خاص خود در مورد CBDC ها از یک منظر ژاپن محور پرداخته است.

طبق گزارش بانک مرکزی ژاپن، این بانک، اولین مرحله از چندین مرحله آزمایش برای ارز دیجیتال بانک مرکزی را در حدود سال ۲۰۲۱ آغاز می کند. این اقدام، شامل ایجاد یک محیط آزمایشی برای ارز و آزمایشات روی عملکردهای زیربنایی آن به عنوان یک ابزار پرداخت است.

در گزارش بانک مرکزی ژاپن عنوان شده است که ویژگی اصلی ارز دیجیتال باید انعطاف پذیری در برابر زیرساخت های متحول شده توسط نیروهای ماژور باشد و بیان می کند:

“استفاده آفلاین در زمان خرابی سیستم و شبکه و همچنین قطعی برق نیز با توجه به وقوع مکرر بلایای طبیعی برای ژاپن مهم است.”
ژاپن به دلیل ماهیت جغرافیایی خود، در معرض طیف وسیعی از بلایای طبیعی از جمله زمین لرزه، سونامی، سیل، توفان، طوفان و فوران آتشفشان قرار دارد.

این گزارش هیچ جزئیاتی در مورد چگونگی دستیابی به چنین رویدادهایی ارائه نمی دهد، اگرچه راه حل هایی وجود دارد که خطاهای احتمالی برق یا خرابی شبکه بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین را برطرف می کند.

اینها شامل توسعه شبکه های مش مبتنی بر فرستنده های رادیویی موج بلند و شبکه ماهواره ای Blockstream است که تراکنش های بیت کوین را از طریق فضا پخش می کند.

از گروه تحقیقاتی ارز دیجیتال بانک تسویه حساب های بین المللی در ژانویه سال ۲۰۲۰ خبرهایی اعلام شد و شامل بانک های مرکزی از ژاپن، کانادا ، انگلستان، سوئد، سوئیس و بانک مرکزی اروپا بود. فدرال رزرو ایالات متحده نیز به این گروه پیوسته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location