سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش بینی آدام بک مبنی بر رسیدن بازار این ارز دیجیتال به ۱ تریلیون دلار تا سال ۲۰۲۲ !

آدام بک معتقد است که بیت کوین می تواند ظرف کمتر از دو سال به میزان ۴۰۰ درصد ارزش بازار خود را افزایش دهد. رسیدن بیت کوین

این یک پاسخ به گزارش یاسین المانجرا (Yassine Elmandjra)، تحلیلگر دارایی های دیجیتال در مشاور سرمایه گذاری Ark بود که در ماه سپتامبر پیش بینی کرد که حداکثر تا سال ۲۰۳۰ سرمایه گذاری در بازار بیت کوین به ۱ تریلیون دلار تا ۵ تریلیون دلار می رسد.

آرک به دلیل پیش بینی های مثبت قیمت سهام تسلا که در سال ۲۰۲۰ تقریباً افزایشی باورنکردنی داشت، بسیار مشهور است.

المانجرا عنوان کرد:

“من می گویم که ارزش بازار بیت کوین احتمالاً ظرف ۲ سال به ۱ تریلیون دلار می رسد، شاید هم زودتر. ۱ تریلیون دلار حدود ۵۰ هزار دلار بیت کوین است. “

از اکتبر، سقف بازار بیت کوین کمی بیش از ۱۹۸ میلیارد دلار است. برای تحقق پیش بینی بک، بازار باید تا سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی باشد.

در ابتدای اکتبر دو سال پیش در سال ۲۰۱۸، این رقم ۱۱۴ میلیارد دلار بود. BTC / USD دو ماه قبل از سقوط به بازار خرسی خود که در ۳،۱۰۰ دلار قرار داشت، با قیمت ۶،۶۰۰ دلار معامله می شد.

واکنش های بیشتر به Ark شامل منبع داده های روی زنجیره ای Ecoinometrics بود که نشان دهنده ارزش ۲ تریلیون دلاری بیت کوین در بازار بود که برابر با بازار اپل بود.

BTC / USD در چنین شرایطی ۱۰۰۰۰۰ دلار معامله می شود، در حالی که برای برابر شدن با طلا، این جفت ارز باید به ۵۰۰،۰۰۰ دلار برسد.
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، فعالیت قیمت بیت کوین در حال حاضر بسیار ملایم تر است، به طوری که تحلیلگران انتظار دارند اقدامات جانبی بیشتری برای باقی مانده سال صورت می گیرد.
گفتنی است که مدل انباشت به جریان که از ماه مه آغاز شده و تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت، متوسط قیمت ۲۸۸،۰۰۰ دلار را می طلبد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location