سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کارمزدهای اتریوم برای دو ماه متوالی بالاتر از بیت کوین است

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شبکه اتریوم کارمزدهای بیشتری را نسبت به بیت کوین دریافت کرده است، اما یک پروپوزال اصلاح کارمزد با یک جنگ سخت مواجه است.

همچنین گفتنی است که هزینه تراکنش های اتریوم (ETH) برای مدت دو ماه بیش از هزینه های موجود در شبکه بیت کوین (BTC) است.

طبق گزارش Messari در مورد این مورد توئیت کرد و خاطرنشان کرد که این طولانی ترین دوره ای است که درآمد کارمزد تراکنش های اتریوم بیش از بیت کوین می باشد. در این گزارش آمده است:

“کارمزدهای اتریوم به مدت ۲ ماه متوالی بالاتر از کارمزدهای بیت کوین است. این طولانی ترین دوره ای است که تاکنون وجود داشته است.”

با شروع حباب امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، کارمزدهای اتریوم در ماه آگوست به بالاترین سطح رسیده است. قراردادهای هوشمند زیربنای پروتکل های دیفای هستند و به طور معمول به انجام چندین تراکنش اتریوم نیاز دارند و ازدحام شبکه را تشدید می کنند.

میانگین کارمزدهای اتریوم در حال حاضر تقریباً ۲ دلار است که از رکورد ماه سپتامبر که بالاتر از ۱۴ دلار بود، کمتر است.

افزایش هزینه های تراکنش ها دوباره بحث و جدال گسترده ای را در جامعه اتریوم در مورد چگونگی انطباق این شبکه در قبل از اتمام برنامه اتریوم۲٫۰ ، که در حال حاضر انتظار می رود در سال ۲۰۲۲ رخ دهد، دوباره آغاز کرده است.

تیم بیکو (Tim Beiko)، توسعه دهنده ConsenSys، یافته های یک نظر سنجی را برای ارزیابی احساسات ۲۵ تیم که بر روی اتریوم ساخته می شوند، در مورد آنچه که به عنوان پیشنهاد بهبود اتریوم (EIP) -1559 شناخته می شود، منتشر کرد.

EIP-1559 اصلاح بازار کارمزد اتریوم را برای اتخاذ هزینه شبکه با نرخ ثابت برای هر بلاک که شامل یک انعام ناچیز برای استخراج کنندگان می شود، پیشنهاد می کند. بخشی از کارمزدها با توجه به میزان ازدحام در زمان ایجاد بلاک سوزانده می شود.

در این نظرسنجی، ۶۰ درصد به نفع EIP-1559 پاسخ دادند، تقریباً ۱۳ درصد احساسات منفی داشتند و ۲۷ درصد نیز در این باره نظری نداشتند. این تیم ها شامل صرافی ها، کیف پول، برنامه های کاربردی روی زنجیره ای و استخراج کنندگان بودند. توسعه دهندگان به مکانیسم سوختن و پیش بینی قیمت EIP-1559 پاسخ مثبت دادند. بیکو در این باره گزارش داد:

“مزایای اصلی که پروژه ها در EIP-1559 می بینند پیش بینی قیمت گس است، به ویژه برای پروژه هایی که آنها را برای کاربران خود تعیین می کنند و اینکه اتریوم در هر تراکنش سوزانده می شود.”

با این حال، اظهارات مکرر در مورد EIP-1559 شامل تأثیر احتمالی بر درآمد استخراج کنندگان، نگرانی های مربوط به اجرای آن و فقدان مشخصات رسمی پیرامون این پروپوزال است.

جای تعجب نیست که هشت شرکت از ۹ شرکت استخراج پرسش شده اظهار داشتند که اگر EIP-1559 به عنوان یک هاردفورک معرفی شود، آن را رد می کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location