سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شبکه پرداخت ارز دیجیتال، دهمین عضو Blockchain for Europe می‌شود

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که یک شبکه پرداخت ارز دیجیتال با ۴ میلیون کاربر ثبت شده به شرکت هایی مانند ریپل، کاردانو و بایننس به عنوان عضوی از بلاک چین برای اروپا پیوسته است. این شبکه به عنوان دهمین عضو Blockchain for Europe به این پروژه پیوسته است.

بلاک چین برای اروپا (Blockchain for Europe) به اتفاق آرا به عضویت Electroneum رأی داد، زیرا هدف آنها برای شمول مالی توجه متخصصان ارز دیجیتال و بلاک چین در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

این پروژه ارز دیجیتال هم اکنون با اعضای دیگری که شامل بایننس، ریپل و کاردانو می شود، همکاری خواهد کرد و تمرکز این گروه “بر ارتقا و آموزش بلاک چین است تا به اتحادیه اروپا کمک کند تا در خط مقدم جهانی نوآوری باقی بماند.”

بلاک چین برای اروپا طراحی شده است تا به کسب و کارهای برجسته این بخش کمک کند تا سیاستگذاری را در بلاک معاملاتی تحت تأثیر قرار دهند.

ماریا میناریکووا (Maria Minaricova)، رئیس این سازمان، با استقبال از Electroneum عنوان کرد: “ما با توجه به سابقه Electroneum به عنوان یک شرکت با سابقه و تحت هدایت یک تیم بسیار حرفه ای با یک هدف شمول مالی که توجه بسیاری از متخصصان ارز دیجیتال و بلاک چین را در سراسر جهان به خود جلب کرده است، انتظار زیادی از داریم.”

ریچارد الز (Richard Ells)، مدیرعامل شرکت Electroneum افزود که این شرکت مشتاقانه منتظر کمک به قانون گذاران است تا بتوانند از “پیشرفت های مهم فناوری که بلاک چین امکان پذیر می کند، مطلع شوند.

وی در ادامه افزود: “پیوستن به چنین گروه مهمی از شرکت های بلاک چین در مأموریت خود برای کسب اطمینان از اینکه قوانین و مقررات جدید نوآوری در فضا را از بین نمی برد، افتخار بزرگی است.”

تغییر نگرش ها

این نقطه عطف هنگامی اتفاق می افتد که اروپا تلاش خود را برای قانون گذاری ارز دیجیتال و بلاک چین به گونه ای افزایش می دهد که به منظور ایجاد “شفافیت” در مشاغل فعال در این بخش طراحی شده است.

همانطور که توسط کوین تلگراف در ماه سپتامبر گزارش شد، کمیسیون اروپا رسماً یک بسته مالی دیجیتال جدید را تصویب کرده است – این اولین باری است که این بلاک تجاری قانون جدیدی را در مورد دارایی های دیجیتال پیشنهاد می کند.

به طور خاص، هدف این پروپوزال ها معرفی الزامات سختگیرانه تری برای صادرکنندگان بلاک چین و ارز دیجیتال از نظر سرمایه، حقوق سرمایه گذاران و نظارت است.

بانک مرکزی اروپا همچنین هشدار داده است که این قاره باید آماده راه اندازی یوروی دیجیتال در آینده ای نه چندان دور باشد، اما کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا تأکید کرده است که یک CBDC باید به عنوان مکمل پول نقد در نظر گرفته شود تا جانشین آن.

ارائه شمول مالی

Electroneum که اشاره می کند ۴ میلیون کاربر ثبت شده در سراسر جهان دارد، به هر کسی امکان ارسال، دریافت و انتقال فوری وجوه را می دهد. برخلاف پلتفرم های پرداخت اصلی و ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، این شرکت اضافه می کند که هزینه این تراکنش ها کسری از یک سنت ایالات متحده است.

همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، Electroneum اکنون سه سال است که تجارت می کند و یکی از محصولات شاخص آن دارایی دیجیتال مبتنی بر تلفن همراه است که به مردم امکان می دهد تلفن های خود را در بیش از ۱۴۰ کشور جهان شارژ کنند. همچنین برنامه های بلند پروازانه ای برای گسترش ابتکاری وجود دارد که به مصرف کنندگان در چهار کشور آفریقایی این فرصت را می دهد تا کنتورهای برق خود را مستقیماً از برنامه ETN تأمین کنند.

این شرکت می گوید زیرساخت های آن می تواند به نفع کسانی باشد که به حساب بانکی دسترسی ندارند. این بانک جهانی اظهار داشت که بیش از ۱٫۷ میلیارد نفر در سراسر جهان بدون حساب بانکی هستند. در کامبوج و آفریقای جنوبی، Electroneum با طراحی یک تلفن هوشمند ۴۰ دلاری که مقرون به صرفه تر است، برای افرادی که درآمد کمتری دارند یک گام جلوتر رفته است.

این شرکت قبل از عضویت در Blockchain for Europe ، همچنین از AnyTask ، یک پلتفرم فریلنس مجهز به ارز دیجیتال رونمایی کرد که به کارگران با استعداد امکان انجام وظایف مربوط به مشاغل و سایر افراد را می دهد. این پلتفرم به ازای درآمدی که کسب می کند، کمیسیونی دریافت نمی کند. وجوه فوراً در دسترس هستند و کاربران برای درگیر شدن در این امر نیازی به حساب بانکی ندارند. با گذشت زمان، امید است که AnyTask رشد کند و به رقیبی مهم برای مواردی مانند Upwork و Fiverr تبدیل شود، که اغلب شرایط بسیار مطلوبی را به فریلنسرها ارائه نمی دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location