سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

توسعه‌دهنده استرالیایی قصد دارد پرداخت‌های کاردانو را به فروشگاه‌های Shopify وارد کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که فروشگاه های Shopify به زودی می توانند به کاربران اجازه دهند با استفاده از برنامه جدیدی که واسطه های پرداخت را از بین می برد، هزینه محصولات را با توکن های کاردانو

یک توسعه دهنده استرالیایی تقریباً کاربر روی برنامه کاردانوی (ADA) خود را به پایان رسانده است که به همه فروشگاه های Shopify امکان انجام تراکنش در توکن های ADA و سایر توکن های موجود در شبکه کاردانو را می دهد. این پروژه به طور داوطلبانه توسط Jeronimo Backes در حال توسعه است که می خواهد به شما کمک کند تا کاربردی بودن را به بلاک چین وارد کند.

این توسعه دهنده مستقل به کوین تلگراف گفت که وی کاردانو را نه تنها به این دلیل که قبلاً در این شبکه از نظر مالی و عاطفی سرمایه گذاری کرده است، بلکه به این دلیل که وی آن را آماده ترین بلاک چینی می داند که می تواند به طور مناسب مقیاس پذیر شود، انتخاب کرده است و عنوان کرد:

“برخلاف سایر پروژه ها، این یکی از مواردی است که فکر می کنم برای بقا و دوام آورده شده است. کاردانو مانند اتریوم، EOS ، ترون و غیره نیست که در رابطه با کاربرد تجاری در مقیاس بزرگ هنوز در مرحله اثبات مفهوم هستند. “

کد آن برای جذب مشارکت برنامه نویسان و امکان شخصی سازی کامل، متن باز است و فروشگاه ها را قادر می سازد بدون نیاز به واسطه ای پرداخت های ADA را دریافت کنند.

Backes همچنین اظهار داشت، هر صاحب فروشگاهی که مایل به استفاده از این برنامه باشد، به سادگی باید آن را از طیف وسیعی از برنامه های پرداخت در دسترس خود انتخاب کند. پس از نصب، کاربران مستقیماً پول خود را به کیف پول خصوصی فروشگاه ارسال می کنند. وی گفت که هیچ کس دیگری پرداخت ها را نخواهد دید.

فروشگاه های Shopify در حال حاضر می توانند با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، بیت کوین کش (BCH)، لایت کوین (LTC) و دش (DASH) تراکنش خود را انجام دهند، اما تراکنش ها همچنان توسط واسطه هایی مانند کوین بیس، Commerce ، BitPay ، GoCoin و CoinPayments انجام می شود.

ماه گذشته، Backes با پروتکل Cardano’s BIP 44 روبرو شد و در نتیجه مجبور شد یک کیف پول کاملاً جدید بسازد و توسعه را حداقل دو ماه به عقب بیندازد. Backes توضیح داد: “اساساً مشکل در آدرس هایی است که نیاز به مقدار کمی” داست “دارند تا توسط شبکه فعال شناخته شوند.” این مشکل می تواند به عنوان یک مسئله مهم طبقه بندی شود زیرا در صورت عدم حل آن، فروشگاه ها تراکنش های خاصی را به طور کامل مشاهده نمی کنند.

این کیف پول جدید در نهایت از افزونه ها پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت های اضافی مانند محاسبه خودکار را به آن می افزاید و مالیات ها را از مخزن اصلی وجوهی که درآن نگهداری می شود، تفکیک می کند.

با توجه به نیاز به تهیه کیف پول خود، امیدوارم که یکپارچه سازی کاردانو و Shopify تا پایان سال صورت بگیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location