سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جابه جایی ۲۲ میلیون دلار بیت کوین از صرافی هیوبی به سمت صرافی اوکی اکس

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که به رغم توقف موقت برداشت از حساب های صرافی ارز دیجیتال اوکی اکس، اما تراکنش های بزرگ بیت کوین (BTC) از صرافی هیوبی به سمت صرافی اوکی اکس در حال جابه جایی هستند.

بر اساس داده های سرویس ردیابی ارز دیجیتال Whale Alert، بلافاصله پس از اعلام رسمی اوکی اکس مبنی بر توقف برداشت در ۱۶ اکتبر، در مجموع ۱،۹۹۵ بیت کوین (۲۲٫۵ میلیون دلار) از هیوبی به اوکی اکس ارسال شد.

این وجوه در دو تراکنش جداگانه به ارزش ۹۹۸ بیت کوین (۱۱٫۳ میلیون دلار) و ۹۹۷ بیت کوین (۱۱٫۳ میلیون دلار) به ترتیب در ۳:۵۱ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی و ۰۶:۲۲ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی منتقل شدند.

این انتقال برخی از سوالات را به وجود می آورد زیرا ۱،۹۹۵ بیت کوین اکنون به دلیل مسدود کردن موقتی برداشت های ارز دیجیتال از سوی این پلتفرم قفل شده است. برخی در توییتر اظهار داشتند که این مسئله می تواند نتیجه تراکنش های معوق بیت کوین باشد.

تراکنش های حاصل از هیوبی مقدار قابل توجهی بیت کوین را به کل موجودی بیت کوین صرافی اوکی اکس وارد می کند. بر اساس اطلاعات حاصل از رتبه بندی صرافی دارای بیت کوین Chain.info ، اوکی اکس اکنون ۲۷۶۱۸۴ بیت کوین را در خزانه سرد، کیف پول داغ و کیف پول سپرده خود نگهداری می کند. در زمان انتشار این مطلب، در مجموع ۶،۲۶۹ بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته از صرافی اوکی اکس خارج شده اند.

همچنین گفتنی است که در اوایل امروز، رسانه های چینی گزارش دادند که Star Xu، بنیان گذار OKEx یک هفته پیش توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location