سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر عامل جدید بنیاد کاردانو می‌گوید این بنیاد استقلال خود را حفظ خواهد کرد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که اکوسیستم کاردانو (ADA) دارای یک ساختار حاکمیتی پیچیده است، که با شیوه های کنترل و تعادل داخلی بی شباهت به شیوه دموکراسی ایالات متحده نیست.

سه بازیکن اصلی وجود دارد: بنیاد کاردانو، EMURGO و IOHK. طبق گفته فردریک گرگارد (Frederik Gregaard)، مدیرعامل جدید این بنیاد، با پیوستن سازمان های بیشتر، حکومت پیچیده تر خواهد شد. وی همچنین اظهار داشت که قصد دارد استقلال بنیاد را از بنیان گذار کاردانو

“قانون این بنیاد در سوئیس می گوید که ما باید مستقل باشیم. دقیقاً به همین دلیل جالب است و به همین دلیل است که چارلز آن را چنین تنظیم کرده است، زیرا او واقعاً احساس می کند افرادی که می خواهند از پروتکل کاردانو برای نسل های بعدی محافظت کنند، باید مستقل باشند. “

مأموریت این بنیاد پیشرفت “پروتکل کاردانو” است. این شرکت همچنین یک شرکت توسعه دهنده برای این پروتکل حفظ می کند که در حال حاضر IOHK است – هرچند قرارداد آن در اواخر سال جاری به پایان می رسد. با توجه به برنامه ریزی برای انتشاز Voltaire era طی چند ماه آینده، جامعه به زودی در مورد تمدید قرارداد IOHK رای خواهد داد. در صورتی که IOHK نتواند از حمایت جامعه برخوردار شود، شرکت توسعه دیگری استخدام خواهد شد تا جای آنها را بگیرد.

اگرچه در سال ۲۰۱۸، یک اختلاف جدی بین این دو وجود داشت، اما به نظر می رسد که از آن زمان این رابطه اصلاح شده است. IOHK یک نهاد مستقل است و گرچه تمرکز اصلی آن کاردانو است، اما با پروژه های دیگر نیز کار می کند. به عنوان مثال، اخیراً چند راه حل برای اتریوم کلاسیک پیشنهاد شده است. EMURGO در ابتدا به عنوان بازوی سرمایه گذاری این اکوسیستم تاسیس شد، اما به نظر می رسد از آن زمان به یک شرکت فناوری گسترده تر تبدیل شده است.

گرگارد می پذیرد که هاسکینسون چیزی فراتر از رئیس شرکت توسعه کاردانو است و ممکن است مواقعی پیش بیاید که در جهت توسعه کاردانو قرار بگیرند:

“چارلز این پروژه را به همراه یکی از همکارانش آغاز کرد. بنابراین، هیچ شکی در میزان هوشو بصیرت او وجود ندارد. اما او یک شرکت تولید کالا را اداره می کند که نیاز به ارائه محصولات دارد. من مطمئن هستم که از نظر اولویت ها و برخی نقاطی که ما اعتقاد داریم برخی اختلاف نظرهایی وجود دارد که ما نیاز داریم تا در این مورد با هم توافق کنیم. “

وی همچنین عنوان کرد که طی ۶ و ۱۲ ماه گذشته با هاسکینسون کار کرده است و (به عنوان مشاور PwC) احساس خوبی در مورد این رابطه دارد، هرچند انتظار ندارد این کار آسان باشد. گرگارد یکی از حامیان بزرگ حکومت غیرمتمرکز است. از نظر وی، این گزینه جایگزینی مناسب برای وضعیت فعلی جهان است، جایی که پلتفرم های غول پیکر فناوری مانند فیس بوک و گوگل از کاربران خود سوء استفاده می کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version