video thumb

شرکت esports ژاپنی برای پرداخت بازیکنان از XRP استفاده می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، SBI esports، یکی از شرکت های تابعه شرکت خدمات مالی ژاپن SBI Group اعلام کرد که بازیکنان esports این شرکت به عنوان بخشی از یک قرارداد حمایت مالی با شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر VC Trade، در ریپل (XRP) حقوق دریافت خواهند کرد.

طبق اعلام رسمی، به منظور تقویت حضور شرکت در میان بازیکنانی که از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند، حقوق بازیکنان به جای فیات از طریق ارز دیجیتال پرداخت می شود.

SBI esports که یکی از شرکای قدیمی ریپل است، گفت که این قرارداد حمایت مالی راهی برای متنوع کردن سبدهای دارایی در صنعت بلاک چین است. هدف آنها “ایجاد و پرورش یک بازار سالم مبتنی بر مشتری مداری، بهبود قیمت ها و گسترش نقدینگی است.”

طبق اعلام کوین مارکت کپ، در زمان نگارش این مطلب سرمایه بازار XRP حدود ۱۰،۸۲۷،۸۹۸،۱۵۸ دلار است و این چهارمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار است.

در سال ۲۰۱۹، اکوسیستم توسعه دهنده رپل یعنی Project Xpring و پلتفرم بازی محور بلاک چین Forte ، به طور مشترک یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلارق پشتیبانی از توسعه دهندگان گیمینگ را تاسیس کردند.

Mac Ocampo، رئیس رشد استودیوی سرگرمی بلاک چین Virtally Human Studio ، قبلاً به کوین تلگراف ابراز تاسف کرده بود که “همه گیمرها معامله گر ارز دیجیتال نیستند و همه معامله گران ارز دیجیتال گیمر نیستند” – چیزی که او احساس می کرد یک چالش بزرگاست که صنعت گیمینگ با آن روبرو است.