سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر عامل MyEtherWallet می‌گوید، دیفای بسیار پر هیاهو است

بر اساس گزارش های منتشر شده، امور مالی غیرمتمرکز در صنعت ارز دیجیتال

کوسالا هماچاندرا (Kosala Hemachandra)، مدیر عامل و بنیان گذار MyEtherWallet یا MEW عنوان کرد که: “دیفای مفهوم جدیدی است که بیش از حد در اتریوم مورد استفاده قرار گرفته است.” وی اظهار داشت: “هیاهو پیرامون بیش از حد است، و همه در پی این هستند تا بفهمند که موضوع مهم بعدی چیست تا سپس یک مشت پول را بدون تحقیق کافی بر روی آن سرمایه گذاری کنند.”

در سال ۲۰۱۹، دیفای احتمالاً مفاهیم متفاوتی از آنچه امروز می بینیم را به ذهن متبادر می کند. دیفای در هسته اصلی خود به عنوان راهی برای وام دهی، قرض دهی و ذخیره وجوه بر اساس دارایی های دیجیتال برای مردم می باشد. با این وجود، در طول سال ۲۰۲۰، دیفای با بالابردن پروژه هایی که از هیچ ایجاد شده اند، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده در حالی که دلالان بودجه خود را در جستجوی بهترین سود از طریق سفته بازی بر روی قیمت سکه و وسایل نقلیه به سمت آنها انتقال می دهند.

بنیان گذار MEW توضیح داد که دیفای باعث شده تا هزینه تراکنش های شبکه اتریوم در هفته های اخیر سر به فلک کشیده و در هر زمان کارمزدهای تراکنش ها بین ۴۰ تا ۸۰ دلار برای کاربران متغیر باشد.

هماچاندرا در این زمینه عنوان کرد: “این دلیل اصلی مسئله قیمت گس اتریوم است.” وی خاطرنشان کرد، شرایط کنونی فرصتی برای این صنعت است تا بتواند با این چالش روبرو شود و راه حل های پیرامون اتریوم را بهبود بخشد و توضیح داد که این تنش می تواند رشد را تحریک کند.

همچنین، برخی دیگر اشاره کرده اند که یک مشکل احتمالی دیگر با دیفای از تعداد کم پردازش تراکنش های اتریوم در هر ثانیه ناشی می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location