سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر عامل جدید بنیاد کاردانو می‌گوید که طول عمر این پلتفرم را در اولویت قرار خواهد داد

کاردانو اخیراً سومین سالگرد راه اندازی شبکه اصلی خود را جشن گرفت. در آستانه این مناسبت، کوین تلگراف این فرصت را داشت تا در مورد برنامه های آینده این پروژه با مدیرعامل جدید بنیاد کاردانو

گرگارد، که هنوز رسماً سمت مدیرعاملی را بر عهده نگرفته است، به ما اطمینان داد که این نقش جدید را مدتی قبل از اول نوامبر بر عهده خواهد گرفت، هرچند هنوز از تاریخ دقیق آن اطلاع ندارد. در حال حاضر، او دوره کاری خود را در PwC به پایان می رساند، جایی که وی مسئولیت خدمات مالی دیجیتال برای شبکه چند ملیتی را بر عهده دارد. گرگارد معتقد است که در مورد بلاک چین های متن باز عمومی احساس تعصب طبیعی وجود دارد که از آن به عنوان یک “شکاف اعتماد” یاد می کند.

در حالی که کل فضای ارز دیجیتال به سختی ۱۰ سال قدمت دارد، بسیاری از بازیکنان سازمانی مستقر شاید برای ده ها سال است که تاسیس شده اند. آنها ممکن است برنامه های تجاری داشته باشند که افق زمانی طولانی تری را نسبت به وجود پروژه هایی مانند کاردانو پوشش دهند. علاوه بر این، پوشیده نیست که میانگین امید به زندگی در یک پروژه ارز دیجیتال پایین است. این موضوع توسط بسیاری از کلاهبرداری های مرتبط با ارز دیجیتال و ارتباطات غیرقانونی (که اغلب توسط رسانه ها تقویت می شوند)، تشدید شده است که باعث ایجاد شهرت نامطلوبی برای فضای مورد استفاده کاربران شرکت ها شده است. اگر یک شرکت بزرگ یکی از کاربردهای اصلی بلاک چین را انتخاب کند، باید مطمئن باشد که پروتکل انتخاب شده برای آینده قابل پیش بینی نیز از نگهداری مناسب برخوردار است. عدم اطمینان در مورد این وعده منجر به آنچه گرگارد از آن به عنوان “شکاف اعتماد” می نامد، می شود.

اگرچه کاردانو به دلیل تأخیرهای توسعه مزمن مورد انتقاد قرار گرفته است (دقیقاً مانند خواهر و برادر بزرگترش، اتریوم) ، اما امسال ممکن است این مسئله متفاوت باشد. این پلتفرم در اوایل سال جاری تحت بروزرسانی یک شبکه اصلی، معروف به Shelley قرار گرفت که باعث ایجاد استیکینگ و استخرها شد. با این وجود طبق گفته چارلز هوسکینسون، امسال دو نسخه مهم دیگر نیز انتظار می رود که عرضه شود: Goguen ، قراردادهای هوشمند و Voltaire که نظارت غیرمتمرکز را معرفی می کند. با توجه به این موضوع، ما از گرگارد سوالاتی در مورد صنایعی که به نظر وی بیشتر برای پذیرش کاردانو امیدوار کننده است، پرسیدیم.

وی عنوان کرد که حتی با وضعیت فعلی توسعه کاردانو، می توان از آن برای رسیدگی به تعدادی از مواردی که به عنوان بخشی از آنچه او آن را ” financial services plus ” می خواند، استفاده کرد. وی در ادامه اظهار داشت:

Financial services plus شامل خزانه داری و بیمه و غیره است. من کاربردهای زیادی را در آن می بینم که در حال حاضر می توانیم شروع به پرداختن به آنها کنیم.

گرگارد همچنین معتقد است که کووید ۱۹منجر به تسریع در پذیرش دیجیتال شده است. وی عنوان کرد: “کووید ۱۹ باعث شده که در پذیرش دیجیتال ۵ یا ۶ سال جلو بیفتیم اما با این حال ناکارآمدی های خاصی را در سیستم مراقبت های بهداشتی نیز نشان داد.

از نظر وی، کاردانو می تواند برای تعدادی از کاربردها در این فضا استفاده شود، مانند ردیابی ریشه داروها یا ثبت سوابق واکسیناسیون بیمار. اگرچه، او اذعان می کند که این یک صنعت به شدت قانون گذاری شده است تا یک چیز دم دستی. با این وجود، اگر کاردانو واقعاً قصد دارد در دهه های آینده پابرجا بماند، جذب صنایع بزرگ و جا افتاده ضروری است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location