سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رگولاتور کره جنوبی نسبت به بازی‌های مبتنی بر NFT احتیاط می‌کند

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که قانون گذار صنعت گیمینگ در کره جنوبی تمایلی به پذیرش NFT ها ندارد. پس از اینکه کمیته مدیریت و رتبه بندی بازی (GRAC) برنامه Five Stars  مبتنی بر NTF رادر تاریخ ۲۲ سپتامبر به تعویق انداخت، صنعت گیمینگ بلاک چین

به گزارش iNews24، این ناظر تصمیم گرفت از صدور رتبه برای Five Stars، بازی توسعه یافته توسط غول فناوری کره جنوبی کاکائو خودداری کند. این شرکت به دلیل فعالیت های اخیر خود در صنعت ارز دیجیتال محلی مشهور است.

توکن های غیرقابل تعویض یا NFT، توکن های رمزنگاری شده ای هستند که هر کدام به طور قابل تأیید منحصر به فرد هستند، علی رغم اینکه تحت مشخصات مشابه توکن های دیگر در نوع خود صادر شده اند.

طبق قوانین محلی، GRAC به هر بازی ویدیویی – بصورت آنلاین یا آفلاین – که قبل از انتشار برای عموم، توسط شرکت های کره جنوبی ایجاد شده است، امتیاز می دهد. در زمان انتاشر این مطلب، GRAC هنوز دلیل رسمی تأخیر در برنامه ارسال شده توسط توسعه دهندگان برنامه Five Stars را بیان نکرده است.

با این حال، iNews24 پیشنهاد می کند که دلیل “بسیار محتمل” این تاخیر، اجرای قریب الوقوع قانون پرداخت ویژه در سال ۲۰۲۱ است که مقررات ضد پولشویی (AML) را برای خدمات مالی از جمله ارز دیجیتال تقویت می کند. این اقدام، منجر به گمانه زنی در این مورد شده است که احتمالا بازی های مبتنی بر NFT برای اینکه به کاربران اجازه انجام معامله با یکدیگر را بدهند، باید فرآیند احراز هویت مشتری را پیاده سازی کنند.

گفتنی است؛ این اولین باری نیست که یک بازی مبتنی بر بلاک چین با فرآیند تأیید توسط این قانون گذاری صنعت گیمینگ روبرو می شود. Infinity Start، یک بازی مربوط به NFT که توسط شرکت محلی NodeBrick تولید شده است، توسط GRAC در سال ۲۰۱۹ نتوانست چراغ سبز دریافت کند.
در آن زمان، این قانون گذار توضیح داد که آنها نمی توانند به بازی ای امتیاز بدهند که اقلام آن توسط کاربران در بلاک چین اتریوم (ETH) قابل خرید، فروش و معامله باشد.

همانطور که توسط Fn News  نقل شده است، تحلیلگران محلی نسبت به درخواست های رد شده توسط شرکت های پشت آن بازی های بلاک چین خوش بین نبودند. آنها عنوان کردند:

“اگر موارد NFT مشکلی داشته باشد، حکم مرگ بازی بلاک چین قبلاً امضا شده است.”

کوین تلگراف اخیراً با کریگ روسو (Craig Russo)، مدیر نوآوری در بازی های Polyient – یک شرکت سرمایه گذاری اختصاص داده شده در ایجاد، مدیریت و توزیع NFT – ها مصاحبه ای انجام داده است. او معتقد است که بازار NFT یکی از “جذاب ترین فرصت ها” در کل دارایی های دیجیتال است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location