سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

یک میلیون کاربر فعال Star Girl با بلاک چین Flow همراه می‌شوند!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Dapper Labs به گسترش مشارکت با اشخاص ثالث برای ارز دیجیتال

شرکت بازی های بلاک چیم Animoca Brands اعلام کرد که بازی های MotoGP و Star Girl آن از اوایل سال آینده بر روی بلاک چین Flow راه اندازی خواهد شد. Animoca یک سرمایه گذار در Dapper Labs است.

سری Star Girl از چندین بازی موبایل رایگان تشکیل شده است که تحت مالکیت Animoca می باشد و ادعا می کند پایگاه کاربریی ماهانه یک میلیون نفری دارد. میک نایم (Mik Naayem)، مدیر ارشد بازرگانی Dapper Labs، از طرح Animoca در Flow استقبال کرد و اظهار داشت:

“ما یک دیدگاه و رویکرد متقابل داریم که پذیرش انبوه بازی های غیرمتمرکز را به صورت فراگیر انجام دهیم. با این همکاری ما یک قدم به واقعیت تبدیل کردن این رویا نزدیک هستیم.”

بلاک چین Flow یک شانس ناچیز در رقابت برای یافتن راه حل های مقیاس پذیری بلاک چین برای تأمین سهم بازار قبل از اتمام نسخه جدید اتریوم ۲٫۰ است که مدت ها در انتظار آن بودیم.

Dapper سه سال پیش تصمیم گرفت که پس از محبوبیت بازی CryptoKitties ، پیشگام توکن غیر قابل تعویض (NFT) ، توسعه یک بلاک چین مقیاس پذیر را دنبال کند و شبکه اتریوم را فلج کند.

تا همین اواخر، Flow به طور انحصاری از پروژه های Dapper Labs مانند بازی NBA Top Shot خود به همراه مجموعه های رمزگذاری شده معروف با همکاری نام های تجاری بزرگ سرگرمی از جمله Warner Music و Ubisoft پشتیبانی کرده است.

اما در هفته گذشته، Dapper با سرکل و بایننس معامله کرد تا استیبل کوین های USDC و BUSD را به بلاک چین Flow بیاورد و این نشان می دهد که Dapper آماده گسترش این اکوسیستم است.

Dapper Labs چندی پیش در پستی در توئیتر عنوان کرد:

آینده به لطف جدیدترین همکاری ما باcirclepay دربلاک چین Flow درخشان تر به نظر می رسد.

Dapper Labs دو فرآیند فروش توکن برای FLOW راه اندازی کرده است. ساکنان خارج از ایالات متحده و کانادا می توانند از طریق پلتفرم CoinList در هر دو عرضه شرکت کنند.

Dapper Labs برای همه شرکت کنندگان واجد شرایط “فروش عمومی” خود، که تا ۱۰ اکتبر باز است، مبلغی به ارزش ۱۰۰۰ دلار از توکن های FLOW را ذخیره خواهد کرد.

سرمایه گذارانی که امیدوارند بتوانند بیش از ۱۰۰۰ دلار FLOW خریداری کنند باید در حراجی هلند شرکت کنند – جایی که پیشنهادات به ترتیب قیمت از بالاترین تا پایین ترین قیمت پذیرفته می شوند.

پیشنهادات حراج FLOW می تواند از ۲۳ سپتامبر به بعد انجام شود، در حالی که فروش در ۶ اکتبر برگزار می شود. Dapper قیمت پیشنهادی اولیه را ۱ دلار و قیمت ذخیره را ۰٫۱ دلار تعیین کرد.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این فروش عمومی ۵۰ درصد از توکن های خود را پس از یک سال دریافت می کنند و سکه های باقیمانده طی ۱۲ ماه بعد توزیع می شود. توکن های خریداری شده از طریق حراج هلند پس از ۱۲ ماه قفل بودن، کاملاً باز می شوند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location