سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اولین صرافی ارز دیجیتال قانون گذاری شده در کانادا در دسترس عموم قرار گرفت !

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Wealthsimple Crypto، اولین صرافی ارز دیجیتال

از ۲۲ سپتامبر، کاربران در ۱۳ استان و شهر در کانادا می توانند برای این محصول جدید ثبت نام کنند و معاملات ارزهای دیجیتال را آغاز کنند. در هنگام راه اندازی، Wealthsimple Crypto به کاربران امکان خرید و فروش بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را از طریق برنامه تلفن همراه پلت فرم می دهد. گفتنی است که واریز و برداشت فقط با دلار کانادا انجام می شود.

یک نماینده به کوین تلگراف گفت: راه اندازی عمومی Crypto Wealthsimple اندکی پس از دریافت تأیید نظارتی شرکت از قانون گذاران اوراق بهادار کانادایی در ۷ آگوست انجام می شود. تا به امروز، Wealthsimple Crypto تنها پلتفرم دارایی دیجیتال است که توسط اداره اوراق بهادار کانادا (CSA) مجاز به فعالیت در کانادا است.

قبل از راه اندازی عمومی، Crypto Wealthsimple در ابتدا به صورت بتا در دسترس بود که به کانادایی ها اجازه می داد به لیست انتظار بپیوندند تا از آنها برای استفاده از این پلتفرم دعوت شود. به گفته نمایندگان Wealthsimple ، تاکنون بیش از ۱۳۰،۰۰۰ کانادایی به لیست انتظار پیوسته اند.
Wealthsimple هیچ دارایی دیجیتالی را در کیف پول های سرد و گرم خود نگه نخواهد داشت. بلر وایلی (Blair Wiley)، مشاور عمومی Wealthsimple می گوید که خدمات کاستدی ارز دیجیتال در Wealthsimple توسط جمینی، یکپلت فرم بزرگ دارایی دیجیتال مستقر در ایالات متحده ارائه می شود که توسط برادران دوقلوی وینکلووس تاسیس شده است.

به گفته ویلی، همکاری با جوزا یکی از عواملی است که باعث قانون گذاری Wealthsimple Crypto در کانادا می شود. وی با بیان اینکه تلاش برای ارائه خدمات بسیار زیاد می تواند مانعی برای تبدیل شدن به یک صرافی کاملاً قانون گذاری شده باشد، اظهار داشت:

“احتمالاً ساده ترین توضیح این است که افرادی که قبل از ما آمده اند، سعی می کردند همه کارها را انجام دهند – اعم از خرید و فروش ارز دیجیتال برای مشتریان، اداره یک یک صرافی، نگه داشتن ارز دیجیتالی که مشتریان خریداری می کنند. گفتنی است که هر یک از این فعالیت ها دارای لیست طولانی الزامات نظارتی خود می باشد. اگر یک کسب و کار بخواهد همه این کارها را انجام دهد، گرفتن تأییدیه قانونی بسیار دشوارتر است.”

Wealthsimple مستقر در تورنتو، یک سرویس مدیریت سرمایه گذاری آنلاین کانادایی است که بر نسل هزاره متمرکز است. این شرکت برنامه خود را برای ارائه یک کسب و کار مرتبط با ارز دیجیتال در ماه جولای سال ۲۰۲۰ اعلام کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location